Skip to content

מרכז רכטר לאדריכלות ReCA ייצג את תל אביב ברשת סיורי אדריכלות

"Guiding Architects תל-אביב" הצטרפה השבוע למועדון היוקרתי של רשת סיורי אדריכלות מקצועיים המועברים על ידי אדריכלים.ות בערים מובילות בעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"Guiding Architects תל-אביב" הצטרפה השבוע למועדון היוקרתי של רשת סיורי אדריכלות מקצועיים המועברים על ידי אדריכלים.ות בערים מובילות בעולם

״אנחנו גאים על האמון של גיידינג ארכיטקטס במרכז רכטר לאדריכלות ובטוחים כי נצליח לתווך את המורשת האדריכלית של תל-אביב בדרך המקצועית ביותר. אנו פועלים כעת לצרף לארגון גם את ירושלים. הסיורים פתוחים גם לקהל הרחב וכן לארכיטקטים ישראלים, המחפשים תוכן מקצועי ברמה בינלאומית״ כך מודיע רוי גורדון, מייסד ומנכ״ל מרכז רכטר לאדריכלות.

צילום: איתי סיקולסקי

הארגון Guiding Architects הוקם בסוף שנות ה-90 ע״י ארכיטקטים מברלין, והפך לרשת עולמית רשמית ב-2004. בשנת 2019 בלבד קיים הארגון למעלה מ-1800 סיורים בהשתתפות של למעלה מ-35,000 ארכיטקטים. הרשת פועלת בלמעלה מ-40 ערים ב-22 מדינות, ביניהן פריז, ניו-יורק, סידני, ברצלונה, ברלין, רומא ועוד. תל-אביב צורפה לארגון לאחר כשנה של מבדקים ובחינה ע״י גורמים מקומיים העומדים בדרישות התוכן המקצועי הגבוה המוענק לאנשי המקצוע מכל העולם.

הנציגות שנבחרה לקיים את הסיורים בת״א היא מרכז ReCA (מרכז רכטר לאדריכלות), עמותה ללא מטרות רווח אשר הוקמה ב-2017 לקידום השיח האדריכלי כמחולל סביבה וחברה. המרכז יוזם, יוצר ומנגיש מחשבה עצמאית ומעמיקה כחלק מהתפיסה המגדירה אדריכלות כעניין ציבורי ובעל חשיבות אזרחית. בנוסף לתחומי ההדרכה עוסקת העמותה גם במחקר ובפעילות חינוכית בבתי ספר בפריסה ארצית.

הסיורים מתקיימים באנגלית ובעברית, לפי בקשה ניתן יהיה להזמין אותם גם בגרמנית, צרפתית וערבית. כל הסיורים מודרכים על ידי אדריכלים מקצועיים ומנוסים בהדרכה. הסיורים יכללו את האייקונים האדריכליים של תל אביב, כמו בית המשפט, מוזיאון תל אביב, בית אריאלה, הבימה ועוד.

פרטים באתר Guiding Architects תל-אביב

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן