Skip to content

אלו צימרים עם בריכה פרטית ליחידה מציעים את הטוב ביותר?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת – הפרסום כולו באחריות המפרסם  (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)

תארו לכם שאתם מתעוררים בבוקר ביקיצה טבעית בתוך מיטה זוגית יוקרתית, פוקחים את העיניים ומגלים אל מולכם נוף מרהיב ובריכה פרטית שממתינה לכם בחצר. כל בוקר שנפתח בטבילה בבריכה פרטית משלכם הוא התחלה של יום נפלא. צימרים עם בריכה פרטית ליחידה  מבטיחים לכם בריכה משלכם למשך כל השהות במתחם. אתם מוזמנים לפתוח את היום בבריכה ולסיים אותו ברחצה לילית. בימי הקיץ תיהנו מהתרענן בבריכה ובימי החורף תגלו ששחייה יכולה להיות חוויה משגעת כאשר הבריכה מחוממת ומזג האוויר סוער וקר. התעורר בכם חשק לצאת לחופשה? מחפשים צימרים עם בריכה פרטית ליחידה לזוג ? כאן תמצאו מדריך מפורט שלב אחר שלב עד למציאת הצימר המושלם בעבורכם. אם תדעו מה לחפש, מה לשאול ואיך להסתכל על התמונות תזהו בקלות את הצימרים הכי משתלמים.

צילום: יח"צ (באדיבות אתר היוקרה) {לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים}

לאן תרצו לנסוע?

צימרים עם בריכה פרטית ליחידה אפשר למצוא בכל חלקי הארץ, עליכם להחליט תחילה האם מתחשק לכם טיול מוקף נופים ירוקים ונחלים בצפון, חופשה באזור המרכז בקרבת מקומות בילוי ואטרקציות או ביקור קסום במדבר. ארץ ישראל היפה יודעת להציע לנו גם אזורים ירוקים ופורחים, גם מדבר, גם חופים כך שלכם נשאר רק לבחור. אחרי שבחרתם את האזור יש לקבוע מה אורחים צפויים להשתתף בחופשה, מתי תרצו לנסוע, מהו התקציב והאם מצטרפים לחופשה ילדים. קחו בחשבון שצימרים עם בריכה פרטית ליחידה זוכים לביקוש רב כך שנדרשת הזמנה מראש. ממש כמוכם גם רבים אחרים מעדיפים שהבריכה במתחם תעמוד אך ורק לרשותם.

מחירים של צימרים עם בריכה פרטית ליחידה

תוספת של בריכה פרטית ליחידה מעלה באופן משמעותי את עלויות התחזוקה של המקום ובהתאם גם את המחירים. צימרים עם בריכה פרטית ליחידה מושכרים באמצע השבוע ומחוץ לעונת השיא במחירים נמוכים באופן משמעותי בהשוואה אל עונת הקיץ או סופי שבוע. חפשו מראש מקומות שכוללים רק צימר אחד ותיהנו מבריכה פרטית משלכם. הזמנה מוקדמת מומלצת לטובת השקט הנפשי שלכם, אך אלו שמסוגלים להרשות לעצמם להיות ספונטניים עשויים למצוא מעכשיו לעכשיו צימרים עם בריכה פרטית ליחידה במחירים זולים. בעונת השיא  לא סביר שתמצאו צימר פנוי בהתראה של יום, אך מחוץ לעונת השיא זה אפשרי.

איך מחפשים נכון צימרים?

על מנת שלא תבזבזו זמן ולא תחרגו מהתקציב יש למקד מראש את החיפוש רק בצימרים שתואמים את הצרכים שלכם. מונעי החיפוש באתרי הצימרים המובילים בארץ מאפשרים לכם לסנן את רשימת הצימרים על פי קריטריונים של מיקום, מחיר, בריכה, מספר אורחים ועוד. השתמשו נכון במנועי החיפוש החכמים באתרים המובילים ותצליחו למצוא לעצמכם צימר בתוך פחות משעה.

מה אפשר לראות בתמונות?

בעלי צימרים יפרסמו מראש רק תמונות מחמיאות של המתחם ובחלק מהמקרים אף יציגו בתמונות רק חלק מהמתחם או רק חלק מהצימרים. שימו לב שקיימים מתחמי צימרים שמציגים גם סרטונים שמציגים תמונה ב-350 מעלות. כדאי לצפות בסרטונים לקבלת מידע אמין ומדויק. כדאי לבחון בתמונות את הגודל של הצימר עם דגש על הגודל של הבריכה. בשיחה עם בעל הצימר כדאי לשאול מתי צולמו התמונות ולוודא שהן אכן משקפות את מצב הצימר היום.

מה באמת מספרות לנו חוות הדעת?

עידן הרשתות החברתיות מעניק לכולנו את הבמה לומר מה דעתנו ולחלוק חווית. חוות דעת על צימרים ושאר עסקים הן כלי שימושי ונגיש, אם נדע להשתמש בו נכון נרוויח. גולשים אוהבים לשתף חוות דעת שליליות וחיוביות ואתם מתבקשים לדעת לזהות מתי מדובר בחוות דעת אותנטית, מתי חוות הדעת אכן משקפת את המציאות ומתי מדובר בחוות דעת שנכתבה ברגע של כעס. לפני שאתם ממהרים לסמוך על חוות דעת שקראתם יש לבדוק מי כתב אותה ומתי. כדאי לוודא שאותו אדם שפרסם את חוות הדעת לא פרסם עוד מאות חוות דעת. אם גיליתם שאותו משתמש פרסם כמות גדולה של חוות דעת מדובר ככל הנראה בפרופיל מזויף שמשרת אנשי שיווק.

מה בודקים על הבריכה?

האטרקציה המרכזית במתחמי צימרים עם בריכה פרטית ליחידה היא הבריכה! אתם חולמים על הרגע בו תטבלו בתוך מי הבריכה הצוננים כך שאין שום סיכוי שאתם לא תבררו מראש מה בדיוק מצפה לכם. נשאל מפורשות את בעל הצימר מהן מידות הבריכה כולל עומק, אורך ורוחב, היכן היא ממוקמת, האם היא מגודרת, מה יש מסביב, כמה אנשים מבוגרים יוכלו להיכנס יחד אל הבריכה. צימרים עם בריכה פרטית ליחידה כוללים לרוב בריכה קטנה אך הבריכה תהיה רק שלכם. אל תשכחו לשאול האם הרחצה בבריכה מוגבלת לשעות מסוימות.

יש בריכות מחוממות ויש בריכות מחוממות

שכרתם צימרים עם בריכה פרטית ליחידה בעונת החורף? אל תסיקו שהבריכה מחוממת אם הדבר אינו מצוין מפורשות. חימום של מים בבריכה נתון לפרשנות כך שחשוב לוודא שהבריכה אכן מחוממת, לשאול מה תהיה טמפרטורת המים ולברר האם מתחם הבריכה מקורה ומחומם. בחודשי האביב או ימי סתיו עם מזג אוויר חמים חימום של המים ל-25 מעלות צפוי להספיק. שימוש מהנה בבריכה בימי חורף קרים וגשומים מתאפשר רק כאשר הבריכה מחוממת לטמפרטורה של 34 מעלות לפחות והמתחם מקורה ומחומם.

מוזמנים להשתמש בבריכה של היישוב

העמוד הפרסומי של הצימר מציג תמונות של בריכה חצי אולימפית והאותיות הקטנות מבהירות שזוהי הבריכה של היישוב. בעלי צימרים ללא בריכה פרטית מסדירים לעתים בעבור האורחים שלהם כניסה אל הבריכה של היישוב או יישוב סמוך. הבריכה של היישוב משרתת את כל בני היישוב ושאר האורחים במתחמי הצימרים באזור. היתרון הגדול של שימוש בבריכה  של היישוב הוא הגודל שלה ושירותי מציל. החיסרון מתבטא בהעדר פרטיות, אפשרות לעומס של מתרחצים ומרחק הגעה שדורש הליכה ולעתים אף נסיעה.

כעת כאשר אתם יודעים איך בוחרים נכון צימרים עם בריכה פרטית ליחידה החופשות הבאות שלגם צפויות להיות הרבה יותר מוצלחות. אתם תהיו אלו שכולם מקנאים ביכולת שלהם למצוא שוב ושוב את הצימרים הכי טובים. עשו לעצמכם הרגל לצאת לחופשה בצימרים מספר פעמים בשנה ותיהנו מזוגיות תומכת, ילדים נפלאים וחיי חברה עשירים.

כתבה זו נכתבה על ידי צוות הכותבים של אתר וילות היוקרה – וילות היוקרה הנחשקות בישראל

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן