Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא): משלוחי מנות לפורים 2023

טאטי: אזני המן הנציגות שלנו בקטגוריה של אזני המן היא רשת טאטי. מה מציעים כאן בימים אלה? אזני המן עשויות בצק פריך שוקו במילוי שוקולד לבן; בצק פריך במילוי חלווה, פרג, תמרים ואגוזי מלך, אגוזים וקינמון או ריבה ביתית ושטרויזל; ובצק פריך רובי במילוי שוקולד לבן. במקביל אפשר לגוון עם עוגיות בצורת מסיכת עיניים. אלה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טאטי: אזני המן

הנציגות שלנו בקטגוריה של אזני המן היא רשת טאטי. מה מציעים כאן בימים אלה? אזני המן עשויות בצק פריך שוקו במילוי שוקולד לבן; בצק פריך במילוי חלווה, פרג, תמרים ואגוזי מלך, אגוזים וקינמון או ריבה ביתית ושטרויזל; ובצק פריך רובי במילוי שוקולד לבן. במקביל אפשר לגוון עם עוגיות בצורת מסיכת עיניים. אלה מגיעות בטעמי שוקולד ווניל, עם מגוון של קישוטים ועיטורים. אם משלוח המנות שלכם חייב לכלול אזני המן – והוא חייב, בכל זאת מדובר בפורים – אזני ההמן של הרשת יספקו כל גרגרן וגרגרנית. הם עתירי חמאה, פריכים, לא מתוקים מדי ועם כמות מספקת של מילויים.

45 קלים ל-250 גרם אזני המן, 12 שקלים לעוגיית מסיכה. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: דניאל לילה

 

שטראוס: שוקו יטבתה במהדורה מיוחדת לחג

אנחנו מתקשים להבין איך שוקו יכול להיכנס למשלוח מנות, אלא אם כן אתם מביאים אותו בתוך צידנית. אבל אנחנו נשים את ענייני הלוגיסטיקה בצד ונתמקד בעיקר, כלומר במוצר. החידוש הפעם הוא האריזה – השוקו הוא אותו שוקו. בחברה שיתפו פעולה עם שגיא יהוד מסטודיו BRAND LAND, שהפך את הלוגו של המותג לפרצופים הומוריסטיים המתאימים לאווירה של פורים.

עד 13.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

ויליפוד: פרלינים וטראפלס של CRUSH

שוקולד הוא לא מה שאנחנו חושבים עליו כשמדובר בפורים, אבל למה לא לגוון את המסורת, ובמקום ממתקים להביא פרלינים? לטובת העניין השיקה החברה שני מוצרים חדשים, כחלק ממותג שוקולד חדש יחסית שהיא החלה לשווק בישראל. האפשרות האחת היא מיקס פרלינים הכולל שוקולד חלב במילוי קרם קוקוס, שוקולד חלב במילוי קרם ג'אנדויה, שוקולד רובי במילוי קרם בטעם וניל ושוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז. האפשרות השניה היא מארז טראפלס הכולל שוקולד חלב במילוי קרם אגוזים; שוקולד מריר במילוי קרם אגוזים; שוקולד לבן במילוי קרם אגוזים. שמחנו לגלות שוקולד באיכות טובה, עם טעמים מובחנים ומתיקות מאוזנת, כך שהטעם שנשאר בפה הוא לא טעם של סוכר.

עד 32.9 שקלים ל-176/225 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו SAY

 

שטראוס: שוקולד ספלנדיד מריר עם 90% מוצקי קקאו

שוקולד יכול להיות חלק ממשלוח המנות, במיוחד אם זה מגיע למבוגרים שמעריכים שוקולד מריר. במסגרת זאת, אפשר לשלב במשלוח המנות את המוצר הזה, שחזר למדפים אחרי היעדרות ממושכת. עם 90% מוצקי קקאו מדובר בשוקולד מריר למדי, אך במידה שעוד אפשר ליהנות ממנו (מה שממש תתקשו לעשות עם שוקולד המכיל 99%-100% מוצקי קקאו).

עד 13.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן