Skip to content

Cake אופנוע שבדי חשמלי בישראל

NOICE היבואנית הרשמית של CAKE לישראל, מתחילה בשיווק האופנועים החשמליים הדו-שימושיים של המותג השבדי בישראל. העיצוב אטרקטיבי וייחודי, המחיר קצת פחות, מחיר פרוסה מהעוגה החל מ-42,890 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

NOICE היבואנית הרשמית של CAKE לישראל, מתחילה בשיווק האופנועים החשמליים הדו-שימושיים של המותג השבדי בישראל. העיצוב אטרקטיבי וייחודי, המחיר קצת פחות, מחיר פרוסה מהעוגה החל מ-42,890 שח

חברת NOICE, היבואנית של CAKE ישראל, הודיעה היום תחילת שיווק של CAKE בישראל. הדגמים הראשונים שישווקו בישראל הינם מסדרת ה-SL של CAKE, אופנועים חשמליים דו-שימושים בעלי רישוי צהוב, בדרגת רישיון A2 מפלטפורמות Kalk ו-Osa של CAKE.

אופנוע שבדי חשמלי CAKE (צילום דן בר דוב)
אופנוע שבדי חשמלי CAKE (צילום דן בר דוב)

CAKE היצרנית השבדית, אחראית על פיתוח של כל הפרטים והמכלולים של דגמי האופנועים, תוך הקפדה יתרה בנוגע להנדסה, לאיכות, לעיצוב, ולטכנולוגיה מתקדמת. מתוך רצון ליצור חוויה ייחודית וחדשה לרוכבים, תוך שילוב ערכי הקיימות והאחריות הסביבתית, המהווים ערך עליון בפעילותה של CAKE.

דגמי CAKE מעוצבים באופן ייחודי ויוצא דופן, וכל אחד מדגמיה זכה בעשרות מהפרסים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר, כגון IF Design awards. ההכרה בפעילות, בהישגים ובהצלחה של CAKE קיבלה את ביטויה באופן שבו CAKE היא היצרנית הראשונה והיחידה בתחום הדו-גלגלי, שנבחרה כבר שנתיים ברציפות לרשימה היוקרתית של החברות הצומחות והחדשניות ביותר של מגזין FAST COMPANY. בנוסף, פלטפורמת ה-Kalk נכללת ברשימה השנתית האחרונה של המגזין TIME, הכוללת את 100המוצרים משני דרך חיים. מוזיאון הרכב פטרסון הנודע בחר במסגרת תערוכת המהפכה החשמלית להציג את הדגמים של CAKE בתחום הדו-גלגלי, והיא למעשה החברה הצעירה ביותר שמציגה במוזיאון.

בשנתיים האחרונות וכפועל יוצא לביקוש הרב, CAKE פתחה אולמות תצוגה בערים מרכזיות בעולם: ניו יורק, לוס אנג׳לס, סן פרנסיסקו, פריז, מילאנו, לונדון, ברלין, שטוקהולם, ברצלונה, טוקיו, סיאול ועוד. ישראל היא אחת מהמדינות הראשונות מחוץ לאירופה ולצפון אמריקה, והמדינה הראשונה באזור ה-EMEA, שבה CAKE משיקה את פעילותה.

עיצוב ייחודי וזוכה בפרסים (צילום דן בר דוב)
עיצוב ייחודי וזוכה בפרסים (צילום דן בר דוב)

הדגמים הראשונים של CAKE שהגיעו לישראל כוללים את סדרת ה-SL  (Street Legal) בעלי רישוי צהוב ובדרגת רישיון A2 (החל מגיל 16). הדגמים מפלטפורמת Kalk  כוללים את דגם הקצה Kalk&, Kalk INK& ו-Kalk:work. הדגם מפלטפורמת Ösa כולל את ה- Ösa+, וכולם בעלי תקינה אירופאית. לכל הדגמים קיימת אפשרות חיבור ישירה לאפליקציה של CAKE Connect, הכוללת יישומים רבים וממקסמת את חווית הרכיבה ואת חווית המשתמש.

Kalk& – דגם הקצה של פלטפורמת השטח במשקל נוצה של 79 ק״ג בלבד (כולל הסוללה הנשלפת), הדגם כולל מהירות מרבית מוגבלת של 90+ קמ״ש, טווח רכיבה עירונית משולבת של 86 ק״מ (WMTC-II), ו-3 שעות רכיבה בשטח. מחירו של ה-Kalk& באירופה הינו 14,860 יורו (לא כולל משלוח, אגרות ומיסים), ומחיר ה-Kalk& בישראל נקבע על סך 62,890 שח.

המחיר לא "פיס אוף קייק" החל מ 43 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
המחיר לא "פיס אוף קייק" החל מ 43 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

Kalk INK& – רב המכר של פלטפורמת ה-Kalk, כולל את אותם טכנולוגיות, הנדסה, מערכות הנעה ובלימה, ורכיבים הזהים לדגם הקצה ה-Kalk&, למעט מערכת המתלים שלו, והצבע השחור של השלדה משקלו 83 ק״ג בלבד. מחירו 52,890 שח

Kalk :work – הדגם החדש של פלטפורמת ה-Kalk מיועד לשרת רוכבים, שמרכיב רכיבת השטח מהווה חלק מרכזי עבורם. מחירו ה-Kalk :work הוא 57,890 שח.

Ösa+ – פלטפורמת ה-Ösa המודולרית של CAKE מאפשרת להוסיף ולהצמיד למוט השלדה המרכזי, באמצעות מהדקים (פטנט בלעדי של CAKE), עזרים ואביזרים שונים בהתאם להעדפת הרוכבים. זאת החל מסלי נשיאה, ארגזי כלים, מנשא לגלשן ועוד מאות עזרים המותאמים לפלטפורמה. פלטפורמת ה-Ösa מצליחה בקרב הרוכבים העירוניים המבקשים גם יכולת רכיבה בשטח הפתוח, ואף שימושיות מגוונת בהפעלה ובשימוש. המחיר לדגם +Ösa הוא החל מ- 42,890 שח

החל מהיום להשיג גם בישראל (צילום דן בר דוב)
החל מהיום להשיג גם בישראל (צילום דן בר דוב)

לדברי עופר מרדכי מנכ"ל  NOICE: ״אנו גאים להביא את הבשורה החדשה של CAKE לישראל. מדובר בקטגוריה חדשה לחלוטין בעולם הדו-גלגלי של אופנועים קלי משקל, המשלבים יכולות רכיבה מתקדמות בתנאי השטח הפתוח. בכל אחד מדגמיה שלCAKE  הושקעו משאבים רבים בתכנון, בפיתוח ובייצור של כל פרט ופרט, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובאיכות חומרים ברמה הגבוהה ביותר. הכל מתוך מטרה ברורה לייצר את הכלים האיכותיים והקלים ביותר, המשלבים ביצועי שטח מתקדמים לצד דגש על ערכי האחריות הסביבתית. הייחוד בדגמי CAKE, משקלם הקליל, פשטות התפעול והתחזוקה, מאפשרים לכל רוכב, ללא תלות בניסיונו, להנות מהחוויה האדירה ברכיבה על הדגמים המרהיבים, ולעורר בו השראה והתרגשות לצד השמירה על ערכי הטבע והקיימות"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן