Skip to content

סובארו BRZ החדשה בישראל

דגם מתקדם ומשופר של רכב הספורט מבית סובארו בעל מנוע בנפח 2.4 ליטר המפיק 228 כ"ס המאיץ מ 0 ל 100 קמ"ש ב 6.3 שניות. ה-BRZ מוצע בגרסה בעלת תיבת הילוכים ידנית וגרסה עם תיבת הילוכים אוטומטית. היבואן יציע מלאי של 150 רכבים בלבד, המחיר החל 230 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-BRZ מציעה DNA של מכונית ספורט אייקונית הכוללות מנוע קדמי והנעה אחורית. יחד עם זאת, ה-BRZ משלבת עשרות שנות פיתוח טכנולוגי של מחלקת הנדסת הספורט המוטורי של סובארו. כל אלו, יחד עם משקל עצמי נמוך וחלוקת משקל 53:47, יוצרים מכונית ספורטיבית שהיא מכונת נהיגה אמיתית. ה-BRZ תשווק בשתי גרסאות –  BRZ Premium MT Final Editionו- BRZ Limited AT Final Edition.

סובארו BRZ החדשה (צילום באדיבות היצרן)
סובארו BRZ החדשה (צילום באדיבות היצרן)

ה- BRZ החדשה חזקה יותר ומונעת על ידי מנוע בוקסר (שטוח) בטכנולוגיית הזרקת דלק ישירה בנפח 2.4 ליטרים המפיק 228 כ"ס, מומנט של 25.5 קג"מ ומערכת תזמון שסתומים משתנה המייעלות את תגובת המנוע בכל טווח הסל"ד עד לקו האדום שנמצא ב-7,500 סל"ד. הודות לבוכנות, הנעות אחת כנגד השנייה ומאזנות רעידות מנוע, מנוע הבוקסר פועל בצורה חלקה בכל תחום הסל"ד. כמו כן, מנוע הבוקסר מאפשר גם מיקום נמוך וקרוב יותר למרכז הרכב, ובכך תורם לשיפור האיזון ולמרכז כובד נמוך, ומכאן  תגובה דינמית טובה במיוחד של המכונית.

ה-BRZ מגיעה בשתי גרסאות, האחת עם תיבת הילוכים ידנית והשנייה עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים המציעה אפשרות להעברת ההילוכים באמצעות משוטים מאחורי ההגה, והתאמת סל"ד אוטומטית בעת הורדת ההילוכים (Rev-Matching), על מנת שתוכל לבחור בין נהיגה נוחה ורגועה ביום-יום לנהיגה ספורטיבית מבלי להסיר את הידיים שלך מגלגל ההגה.

ה-BRZ מתוכננת להתנהג כמו מכונית ספורטיבי, בזכות מתלים עצמאיים מסוג מקפרסון מלפנים ומתלים עצמאים מסוג עצמות עצה כפולות מאחור בעלי כיול ספורטיבי. בנוסף, היא מספקת אחיזה גבוהה ואיזון חוזר המספקים לנהג תחושה מקסימלית בנוגע למגבלות האחיזה, בין היתר גם בזכות הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה של חברת Torsen, בקרת יציבות עם מצב ייעודי למסלול בה ניתן לנתק את בקרת דינמיות הרכב (VDC).

עיצוב ספורטיבי מושך (צילום באדיבות היצרן)
עיצוב ספורטיבי מושך (צילום באדיבות היצרן)

ה-BRZ כוללת 7 כריות אוויר (SRS), מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS), מערכת בקרת יציבות (VSC), מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), מערכת לניטור שטחים מתים (BSD), התראה על תנועה חוצה מאחור (RCTA), מושבים קדמיים עם משענות ראש מתכווננות לטובת מניעת אפקט "צליפת שוט" בעת תאונה, מערכת LATCH  לטובת עיגון מושבי בטיחות ובדגם עם תיבת ההילוכים האוטומטית גם מערכת EyeSight ובלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשולים מלפנים ומאחור.

העיצוב החיצוני מציג שילוב נפלא של רכב ספורט מודרני עם מאפייני עיצוב קלאסיים. פיתוח ה-BRZ כלל דגש על הקווים והמאפיינים האווירודינמיים אשר מעצימים את החוויה הספורטיבית. העיצוב הפנימי שומר גם הוא על קו ספורטיבי ותכונות לנהיגה דינאמית הכולל מושבים ספורטיביים מחוממים עם תפירה והדגשות באדום. מושב הנהג מתכוונן ידנית ל-6 כיוונים, מושב נוסע קדמי מתכוונן ידנית ל-4 כיוונים,

ה-BRZ מאובזרת במערכת לכניסה ללא מפתח הכוללת התנעה בלחיצת כפתור, חלונות חשמל נפתחים ונסגרים אוטומטית בלחיצה, סוככי שמש הכוללים מראות איפור סמויות, תא כפפות הכולל שקע טעינה 12 וולט, תאורה אוטומטית בעת פתיחת הרכב, מערכת בקרת אקלים המחולקת לשני אזורים נפרדים ומערכת מולטימדיה מקורית STARLINK עם קישוריות מלאה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto (בכפוף לתמיכת המכשיר הסלולרי), קישוריות אלחוטית ל- Bluetoothומסך מגע בגודל 8 אינץ'.

לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "7 (צילום באדיבות היצרן)
לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "7 (צילום באדיבות היצרן)

שי פלדמן מנכ"ל קבוצת סמלת: "אנחנו גאים להשיק את סובארו BRZ 2023 החדשה והאהובה. ה-BRZ מציגה את ה-DNA של סובארו בדגם מתקדם ומשופר. עשרות שנות פיתוח וניסיון מתנקזים ל-BRZ החדשה, אשר תגשים לכם את כל החלומות ותציע לכם חוויית נהיגה אולטימטיבית הכוללת את האבזור הטוב ביותר".

רק 150 רכבים ימכרו בארץ (צילום באדיבות היצרן)
רק 150 רכבים ימכרו בארץ (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן