Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (וכשר לפסח) 37

החל במארז מיוחד המשלב יין ושוקולד בצורה לא רגילה וכלה בבמבה שנשמח שתישאר איתנו כל השנה. חמישה מוצרים כשרים לפסח שכדאי לדעת עליהם (ומארז אחד)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל במארז מיוחד המשלב יין ושוקולד בצורה לא רגילה וכלה בבמבה שנשמח שתישאר איתנו כל השנה. חמישה מוצרים כשרים לפסח שכדאי לדעת עליהם (ומארז אחד)

מארזים לחג של יקב יתיר ו-Roy Chocolate

שיתוף הפעולה בין שתי החברות הניב סדרה של מארזים, המשלבים בין היין של היקב לבין הפרלינים של השוקולטייר. זה לא חיבור בנאלי של מוצרים שונים במארז אחד – הפרלינים השונים משלבים בתוכם מהיינות מסדרת דרום: Darom אדום 2021 ו-Darom לבן מבציר 2022. בין המארזים תמצאו מארז הכולל את מארז פסח שמח, הכולל ארבעה פרלינים של ארבעת הבנים מההגדה; שמונה פרלינים קלאסיים; ארבעה מארזי פרלינים  המכילים כל אחד תשעה פרלינים מסדרת Chocolate Dreams, במילוי אגוזים חלב, פיסטוק, פופקרנץ חלב ואספרסו; ברכת פסח שמח משוקולד על מקל; ובקבוק יין דרום אדום מסדרת Darom.

149-725 שקלים. להשיג כאן.

צילום: אורי גרון

 

לירון: סדרת פלפלים טבעיים קלויים על האש

סדרת המוצרים הזו היא חדשה יחסית, ומשווקת בימים אלה בגרסה כשרה לחג, כמובן. לשמחתנו, קלייה של פלפלים אינה דורשת שימוש בתחליפי קמח למיניהם, כך שלכשרות אין השפעה על הטעם. סדרת המוצרים מיוצרת בספרד, והיא כוללת מארז של פלפלים אדומים, ירוקים וצהובים, ומארז של פלפלים אדומים בלבד. הם קלויים בדיוק במידה הנכונה ומתובלים באופן כזה שמבליט את הטעם המעושן של הפלפלים.

עד 16.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ביוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק, קו אופ ישראל, במעדניות, ירקניות, שוק פייסל וחנויות מובחרות.

צילום: גילי כהן

 

Daily's: מאכלים כשרים לחג

הרשת, שנמצאת בבעלות של סופר-פארם, מציעה ליין של מאכלים כשרים לחג, הכולל כריכים חלביים ובשריים, קישים, סלטים, עוגות, עוגיות אישיות ומנות שונות ללא גלוטן. המבחר כולל, לשמחתנו, פסטות קפואות כשרות לפסח, כולל רביולי בטטה, רביולי גבינות, פטוצ'יני וניוקי, וכן רטבים מוכנים לפסטות השונות. במקום קמח חיטה, הפסטות עשויות מקמח אורז ועמילן אורז, ובאופן כללי רשימת הרכיבים שלהם ידידותית יחסית. כלומר, מספר קטן של רכיבים, שרובם ככולם הם כאלה שהיינו משתמשים בהם גם בבית. המילויים המובטחים ברביולי נוכחים בכמות מספקת, הטעמים טובים וגם המרקם (אם מקפידים על הכנה מדויקת). מצוין אם אתם רוצים לאכול איטלקי בימי החג.

עד 29.9 שקלים לפסטות השונות, עד 80 שקלים מכלל המוצרים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

 

קמח הארץ: תערובת מולינו איטלקית וג'באטה אפויה

טחנת הקמח הישראלית מציעה לחג שני מוצרים שישמחו את מי שמקפיד על תזונה כשרה פסח, כמו גם את הצליאקים והנמנעים מגלוטן. התערובת, שמקורה באיטליה, מיועדת לאפות איתה מגוון רחב של מוצרים, מבלי שתשימו לב להבדל בתוצאה הסופית. ניסינו אותה במטבח הביתי שלנו והתוצאה היתה מספקת במיוחד, מהסוג שגם מי שאוכל גלוטן באופן יו-יומי לא הרגיש בהבדל. הג'אבטה מגיעה קפואה, באריזה של ארבע יחידות, והיא שומרת על מרקם טוב גם אחראי הפשרה וחימום קל. היא אינה יבשה מדי, הטעם שלה טוב (הסוכר ברכיבים תורם לזה), והיא מכילה טוב ממרחים וירקות.

17-20 שקלים. להשיג בניצת הדובדבן, חנויות טבע ובאתר הטחנה.

צילום: קמח הארץ

 

נסטלה: לה פרוטה סקוויז

בין הגלידות הכשרות לפסח של החברה, תמצאו את הגרסה הכשרה של לה פרוטה סקוויז. מדובר במוצר המיועד לילדים, מעין שלגון הנמכר במארז בצורת קונוס. המרקם לילדים קל לאכול אותו הודות למרקם שלו, והטעם – שילוב של אבטיח, תות ומלון – התחבב עליהם בקלות.

עד 10.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

צילום: גלידות נסטלה

 

נסטלה: במבה בומבה של אסם

לקראת חג הפסח השיקה החברה מחדש את במבה בומבה, הפעם כשרה לחג כמובן. אנחנו לא מבינים מדוע היה צורך להפסיק את השיווק של הגרסה הזו לחטיף הידוע, ואז להתחיל מחדש. הבומבה עדיפה מבחינתנו על הבמבה הרגילה, ואנחנו רק מקווים שהחברה תשאיר את הבובמה איתנו לאורך כל השנה.

עד 5.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן