Skip to content

אני אזרח סוג ב

השבוע צצו כמו פטריות אחרי הגשם בהפגנת הימין השלטים "אני אזרח סוג ב'" שנשאו על ידי המפגינים בעד "הרפורמה " ובמילים פחות מכובסות אנחנו בעד ההפיכה השלטונית  המתהווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השבוע צצו כמו פטריות אחרי הגשם בהפגנת הימין השלטים "אני אזרח סוג ב'" שנשאו על ידי המפגינים בעד "הרפורמה " ובמילים פחות מכובסות אנחנו בעד ההפיכה השלטונית  המתהווה. בקמפיין הזה למעשה הושלמה המשימה רבת השנים של מי שעודדו ופימפמו את "ישראל השנייה " הנחשלת , הנרמסת ושחיה שנים רבות באי שיוון ונשלטת ע"י האליטה האשכנזית. כאשר בפועל מהמהפך ב77 אותם מפלגות שמפמפמות את "ישראל השנייה" השקופה ושיש בה תקרת זכוכית הן אלה האוחזות בשלטון כבר למעלה מארבעה עשורים.
בעודי צופה בהפגנת הימין ואת תמונות השלטים הללו הנישאים  על ידי אנשים מבוגרים צעירים וגם ילדים, נעצב  ליבי. כי מהרגע שבו אדם  המניף  את השלט "אני אזרח/ית סוג ב", זהו הרגע שבו הוא מקעקע את מה שיגדיר אותו מעתה ועד עולם,  והוא מתחיל לחיות את ההוויה הזאת ביום יום.


ציוץ של שמעון ריקלין בטוויר
הוא משוכנע שהוא כזה, כשהוא נוסע בכביש, כשהוא עומד בתור בסופר, נכנס ליום הורים בבית הספר, עומד בשערי שרשרת החיול בבק"ום, עומד מתחת לחופה  או יושב בראיון עבודה או נכנס בשערי האוניברסיטה. בן אדם המחזיק בשלט הזה מנציח את  הקורבנות שלו. הוא תמיד יהיה בעמדת מאשים את כולם רק לא את עצמו .
אדם המחזיק שלט כזה, מדכא את השאיפה לפרוץ כל תקרת זכוכית אי פעם והרצון להצליח בחיים בזכות עצמו. אדם המחזיק שלט כזה עומד כבר בשיפוטיות כלפי כל מי שמסביבו ושדעותיו, צבע עורו דתו ומינו הם לא כמו שלו. אדם המחזיק בשלט כזה, קובר את הדיאלוג עם העולם ומנציח את השד העדתי לתמיד.
העצוב בסיפור הזה, שאלה האחראים על המסר בשלט הזה, הם אלה שנמצאים מאחורי הקמפיין רב השנים הזה ושהאינטרס האחד והיחיד שלהם הוא בעצם העמקת הפערים  והשיסוי ולגרום לקיטוב ולשיח  של "הם ואנחנו", הם אלו החיים שנים ברווחה כלכלית, נהנים ממנעמי השלטון, הם אלה שכבר מזמן הם, הם האליטות החדשות. הם השולטים בתודעת המצביעים שלהם רק על מנת להשאיר את המצב כך!

ערוץ 12 (2)צילום מסך

השבוע הושלמה המשימה וההפיכה האמתית, היא כבר לא מאחורי הפרגוד. היא כבר לא במחשכים . היא בחוץ נשאת בראש חוצות. רבים וטובים ממפגיני הימין הסתובבו וקועקעו בכתובת: "אנחנו אזרחים סוג ב'", שכל מטרתה לקבע את היותם נתינים ולא אזרחים במדינה שכל מטרתה היא להשאיר אותם כאזרחים לא שווים. זאת בעיני  הטרגדיה האמתית בכל הסיפור, וכל זמן שזה ימשך הם מעולם לא יצאו מעבדות לחירות. חג שמח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן