Skip to content

חשד לרצח ברחובות – אישה נמצאה ללא רוח חיים, בעלה נעצר בחשד למעורבותו

הבעל הזעיק הלילה את מד"א והפרמדיקים ואלו הזעיקו את המשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

אישה בשנות השבעים לחייה נמצאה הלילה (שלישי – שביעי) בדירתה ברחוב הרצל בעיר רחובות ללא רוח חיים. בעלה של האישה, בן ה-86 נעצר בחשד למעורבותו במותה. מחקירה ראשונית עולה כי הבעל התקשר למכן דוד אדום וביקש כי ישלח אמבולנס לדירה. כוחות הרפואה שהגיעו לדירה קבעו את מותה של האישה ודיווחו למשטרה על המקרה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הבעל, ובסיום חקירתו יוחלט אם לדרוש את הארכת מעצרו. מפקד מחוז מרכז במשטרה אבי ביטון קיים הערכת מצב בזירה והטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה במשטרה.


קצין אח״מ מחוז מרכז נצ״מ רן בטאט (צילום: משטרת ישראל)

ממד"א נמסר כי הלילה בשעה 03:11 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה בבית ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בת 76. פרמדיק מד"א ידידיה מאיר וחובש רפואת חירום במד"א אייל טגניה סיפרו: "כשנכנסו לדירה ראינו את האישה מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

עו"ד עבד עבו עמר מייצג את הקשיש החשוד ברצח אשתו מטעם הסניגוריה הציבורית מחוז מרכז: אמר כי "מדובר בקשיש ניצול שואה, בן 88 שאינו בקו הבריאות, ומכחיש את המיוחס לו. מאחר ומדבר באירוע מהבוקר, החקירה עדיין בתחילתה. נבקש להמתין עד קבלת ממצאים מהזירה שמן הסתם ישפכו אור על הפרשה". עוד הוסיף עורך הדין לעניין גילו: "בתעודת זהות 86 אבל הבת שלו והוא עצמו אמר שהוא בן 88, יש טעות ברישום."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן