Skip to content

למעלה מחצי מיליון שקלים במזומן הופקדו במהלך 2022 לחשבונה של בתו של אריה דרעי

עלי הפרסום בTheMarker, ההפקדה החודשית נפרסה לעיתים על פני כמה ימים, ובדרך כלל חולקה לכמה הפקדות בסכומים קטנים יותר. חתנו של דרעי טען כי מקור הכספים בנכסים המושכרים לנתינים זרים בדרום תל אביב המשלמים דמי שכירות במזומן. כלל המסמכים נמצאים בידי משטרת ישראל והעיתון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למעלה מחצי מיליון שקל, הופקדו במזומן במהלך 2022 בחשבונם של בתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, כך חשף היום (חמישי) העיתון TheMarker.  על פי מידע שהגיע לעיתון הופקדו כספי מזומן מידי חודש בחשבונם של בתו של יו"ר ש"ס, אסנת דהן, ובעלה, אהרן (רוני), עשרות אלפי שקלים במזומן.
על פי העיתון כך עלה ממסמכים שהגיעו לידי בכירים באגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל לפני כמה שבועות וחלקם נמצא בידי העיתון. על פי הפרסום טען דהן, חתנו של דרעי, כי מקור הכספים בנכסים המושכרים לנתינים זרים בדרום תל אביב המשלמים דמי שכירות במזומן. בנתונים שבידי העיתון אין כדי להפריך את הטענה הזאת, אך לצד זאת מוסר העיתון כי במסמכים ניכר כי סכום ההפקדות במזומן משתנה בעשרות אלפי שקלים בין חודש אחד למשנהו, דבר שעל פניו אינו מאפיין דמי שכירות. עוד פורסם כי ההפקדה החודשית לחשבון דהן, נפרסה לעיתים על פני כמה ימים, ובדרך כלל חולקה לכמה הפקדות בסכומים קטנים יותר  ושהגיעה בשיאה לסכום של 83 אלף שקל במזומן, בנובמבר האחרון, במנות של עד 20 אלף שקל — כפי שמתעדים המסמכים. על פי המסמכים, כאמור, במהלך 2022 הסתכמו הפקדות המזומנים בחשבון בכ–650 אלף שקל, כלומר כ–54 אלף שקל במזומן בחודש בממוצע.

"לעצור את ההתדרדרות הערכית". אריה דרעי (צילום: דן בר דוב)
אריה דרעי (צילום: דן בר דוב)

על פי הפרסום בנוסף על תנועת הכסף המזומן, זוכה חשבונם של בתו של דרעי ובעלה גם להפקדות של צ'קים ולהעברות כספיות מחשבונות שונים, שמספריהם ידועים למשטרה. במהלך 2022 הסתכמו הפקדות הצ'קים לחשבון של בני הזוג ב–1.3 מיליון שקל — בשעה שסך ההכנסה ממשכורות (נטו) שהועברה לחשבון של בני הזוג דהן היא כ–15 אלף שקל בחודש בלבד. המסמכים שבידינו אינם מאפשרים לערוך חישוב של סך הזיכויים בחשבון מהעברות בנקאיות במשך השנה, אך מאפשרים לציין כי הסכום נאמד במאות אלפי שקלים נוספים לכל הפחות."

1 Comment

  1. מיכל
    29 באפריל 2023 @ 12:37

    והשקופים ממשיכים לתמוך… 😭

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן