Skip to content

נוכח אירועי הרצח הרבים – נערכה הערכת מצב במחוז צפון

במסגרת הערכת המצב הוצגו הסכסוכים הקיימים בין משפחות פשיעה בגזרת מחוז חוף ומשמעויות האירועים על מוקדי החיכוך בגזרה על מרחביה השונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר ערך היום (שבת) הערכת מצב מיוחדת נוכח אירועי האלימות והרצח האחרונים שהתרחשו ברחבי הארץ ובה השתתפו סגל הפיקוד הבכיר של המחוז, מפקדי המרחבים, מפקד ימ"ר חוף וקציני המטה. במסגרת הערכת המצב הוצגו הסכסוכים הקיימים בין משפחות פשיעה בגזרת מחוז חוף ומשמעויות האירועים על מוקדי החיכוך בגזרה על מרחביה השונים.

מפקד מחוז חוף – ניצב יורם סופר (צילום: משטרת ישראל)

בהמשך להנחיות הארציות בנושא, הציב מפקד המחוז את משימת מניעת מקרי הרצח וסיכולם בראש סדר העדיפות המחוזי וציין כי רק לאחרונה סיכלו בלשי היחידה המרכזית במחוז חוף ניסיון רצח בעיר עכו במסגרתה נעצרה כנופיית פשיעה וברשותה אקדחים וציוד נוסף וחקירתם עדיין מתנהלת. ניצב סופר קבע משימות לרבדי הפעילות המשטרתית ברמת התחנות, מרחבים והיחידה המרכזית והנחה להגביר את הנוכחות המשטרתית על בסיס כוחות מבצעיים, לוחמי יס"מ ומג"ב במוקדים שמופו בדגש לגזרת וואדי ערה והגליל המערבי, זאת לצד פעילות יזומה לאיתור אמצעי לחימה, ביצוע מעצרים וחיפושים אחר דרושי חקירה בתחום האלימות ואמצעי הלחימה ועוד. מפקד המחוז ציין כי "לאירועי האלימות והרצח השונים שהתרחשו ברחבי הארץ ולעבריינים המבצעים אותם אין גבולות גזרה. אנו פועלים כל העת בתחום הפשיעה החמורה עם לא מעט הצלחות ונמשיך לפעול במטרה למנוע ולסכל את אלו המסכנים את הציבור ופוגעים בחיי אדם."

. ניצב סופר קבע משימות לרבדי הפעילות המשטרתית ברמת התחנות, מרחבים והיחידה המרכזית והנחה להגביר את הנוכחות המשטרתית על בסיס כוחות מבצעיים, לוחמי יס"מ ומג"ב במוקדים שמופו בדגש לגזרת וואדי ערה והגליל המערבי, זאת לצד פעילות יזומה לאיתור אמצעי לחימה, ביצוע מעצרים וחיפושים אחר דרושי חקירה בתחום האלימות ואמצעי הלחימה ועוד. מפקד המחוז ציין כי "לאירועי האלימות והרצח השונים שהתרחשו ברחבי הארץ ולעבריינים המבצעים אותם אין גבולות גזרה. אנו פועלים כל העת בתחום הפשיעה החמורה עם לא מעט הצלחות ונמשיך לפעול במטרה למנוע ולסכל את אלו המסכנים את הציבור ופוגעים בחיי אדם."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן