Skip to content

מטפל סיעודי עקץ קשישים בכמאה אלף שקלים

מטפל שעבד בבית אבות בבני ברק, נכנס לחדרי הקשישים בהם טיפל, חייג ממכשירי הטלפון שלהם לשלו העתיק את פרטי כרטיסי האשראי שלהם, התחבר לאפליקציה של הכרטיסים, גילה את הקודים וביצע עסקאות ואף משך מזומנים מחשבונותיהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש לאחרונה כנגד מטפל סיעודי בקשישים בבית אבות בבני ברק, לפיו הונה קשישים בהם טיפל בסך של כ-100 אלף שקלים. המשטרה ביקשה מבית משפט השלום בתל אביב את הארכת מעצרו עד תום הליכים.
על פי המידע שהותר היום (ראשון) לפרסום, הגישה יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א כתב אישום כנגד מטפל סיעודי בן 30 תושב הכפר מרדה, שהונה קשישים בזמן עבודתו בבית אבות בבני ברק בסך של 98,677 ₪. חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב דן פתחו בחקירה בחודש מרץ עם קבלת מספר תלונות בגין חשד להונאת קשישים על ידי עובד, מטפל סיעודי בקשישים, בבית אבות בבני ברק. מהחקירה עלה כי העובד החשוד, שבמסגרת תפקידו סייע לקשישים, פעל בשיטה ייחודית כאשר נכנס לחדריהם של הקשישים, נטל את המכשיר הסלולארי שלהם וחייג למכשיר הסלולארי שלו על מנת לדעת מה המספר שלהם. בתוך כך, לקח הנאשם את כרטיס האשראי שלהם, התחבר אף לאפליקציה של הכרטיס ובכך גילה את הקוד הסודי של הכרטיס וזאת על מנת לבצע עסקאות ולבצע משיכות מכספומטים.

צילום אילוסטרציה: freepik לשימוש חופשי

ממצאי החקירה העלו כי הנאשם פעל באותה שיטה כלפי שלושה קשישים שונים השוהים בבית האבות, תוך שהוא נטל את הכרטיס שלהם וביצע בכרטיסים עסקאות מגוונות שהבולטת היא משיכת כסף מזומן מכספומט ומעבר לכך, הזמנת אוכל, קניות במרכולים וטעינת כרטיס נסיעה. הנאשם ביצע סה"כ 23 עסקאות באמצעות שלושת הכרטיסים בסך האמור של של 98,677 ש"ח.  בתאריך 16.4.23, שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב דן, איתרו ועצרו את החשוד, בן 30 מכפר מרדה,  ומאז מעצרו הוארך מעת לעת. עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה ביום חמישי האחרון,  כתב אישום כנגד המטפל בגין התחזות כאדם אחר במטרה להונות, נטילה, החזקה ושימוש של רכיב חיוני באמצעי תשלום שלא בהסכמת המשלם בכוונה להשתמש בו בכוונה להונות וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן