Skip to content

תקף מפגינים בנהרייה, נעצר ושוחרר בידי בית המשפט בערבות אישית

מפגינה כנגד המהפכה המשטרית בנהרייה הותקפה על ידי תושב העיר בדרכה להפגנה. לאחר מכך התוקף הגיע להפגנה ואיים לשחוט את המפגינים. שוטרי נהרייה שזיהו את המקרה הגיעו מיד ועצרו אותו. המשטרה בקשה הארכת מעצר, אבל בית המשפט שחררו בתנאים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב נהרייה, נעצר אתמול (שבת) לאחר שתקף ואיים לשחוט את מפגיני המחאה כנגד ההפיכה המשטרית שנערכה בצומת נהריה. התוקף הובר הבוקר לבית משפט השלֹם בקריות, שם שוחרר בערבות עצמית. מהמשטרה נמסר כי במהלך מחאה שנערכה אמש בצומת נהריה, הגיע למקום תושב העיר, החל להשתולל לגדף את המפגינים במקום, איים עליהם כי "ישחט אותם" והפר את הסדר הציבורי. בהמשך החשוד התקרב למפגינים וניסה לתקוף אותם אולם שוטרי תחנת נהריה שנכחו במקום עצרו את החשוד, תושב העיר בן 33 לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

המפגינים בנהריה (צילום: נילי גפן)
נהריה (צילום: תחיה דב)

אחת המפגינות האני ברום (72), תושבת נהרייה סיפרה למגפון כי בהיותה בדרכה מביתה בעיר לכיוון הצומת, פנה אליה הגבר והחל לקלל אותה ולאיים עליה. "הלכתי לכיוון צומת הגעתון שם אני מפגינה כל שבוע. בידי החזקתי עם דגל ישראל פתוח ולבשתי את חולצת "לך",  שדרות הגעתון (רחוב ראשי בנהרייה) היו פשוט ריקות מאדם. ואז הגיע מולי הגבר שזיהה אותי, נצמד אלי והחל לקלל בכל מיני קללות שאינני רוצה לחזור אחריהן. ניסיתי להתחמק ממנו, אבל הוא התקרב וחשבתי שהוא מתכוון להרביץ לי, אבל אז הוא זיהה מפגין אחר שהגיע מאחור, עם דגל מקופל בידיו שזיהה אותי, ניגש אלי והציע שנלך יחד לצומת. הבחור התרחק ואז כשהיינו כבר מתחת הגשר בצומת נהרייה, הוא הגיע והתחיל לצעוק ולאיים כי ישחט אותנו.
– התלוננת במשטרה?
"כאן אני מוכרחה לציין כי שוטרי תחנת נהרייה שעומדים מרחוק פשוט נהדרים. פשוט נהדרים. צריך להגיד להם תודה, הם שומרים עלינו מרחוק כדי שנוכל להפגין בשקט. אז אחד השוטרים ראה אותו מתפרע, צועק ומאיים, הוא הגיע מיד הגיע בריצה וקרא לשוטרים נוספים. הם הגיעו ועצרו אותו".
– תפגיני שוב?
"כן, אני שהייתי מחנכת כל חיי לא רוצה שדיקטטורה תשתלט על המדינה, הורי הגיעו לישראל להקים כאן מדינה, אני אלחם ואפגין כדי שלא לאבד אותה".
התוקף הובא הבוקר (ראשון) והמשטרה בקשה את הארכת מעצרו אלא שבית המשפט בקריות, החליטה לשחררו בתנאים מינימאליים שכללו התייצבות בתחנת המשטרה על פי דרישת החוקרים ובערבות עצמית של 3 אלפי שקלים להבטחת תנאי השחרור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן