Skip to content

מפגיני המחאה לעבר שופט העליון בדימוס אהרון ברק אתה לא בד

מול הפגנת הימין הקיצוני שארגנה תומכת נתניהו, הפגינו פעילי מחאה ועודדו את ברק. תומכי נתניהו ניצלו את הבמה וכרזו לדוד ביטן מהליכוד להיזהר לאחר שתקף בראיון את הפגנת הימין בעד חקיקה משפטית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כאלף מפגיני מחאה כנגד ההפיכה המשטרית, התייצבו הערב (ראשון) ברחוב דובנוב בתל אביב להפגנת חיזוק ותמיכה בשופט העליון בדימוס אהרון ברק מול הפגנה שנאה כנגדו, אותה ארגנה פעילת הימין הביביסטי, אורלי לב. ברק שסומן על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין כ"אבי המהפכה המשפטית", הפך מבחינתה של לב לסוג של אויב העם.


דוד ביטן תיזהר (צילום: ציפי מנשה)

הפגנת הימין (צילום: בן כהן)
הפגנת הימין (צילום: רפי מיכאלי)


"הזקן יוצא רק כשמלקקים לו" – אורלי לב

"די לדיקטטורת ברק" פרסמה לב בין קבוצות הליכוד ובחשבון הטוויטר שלה והערב התלוננה: "משטרת עמי אשד הרחיקה אותנו לדוד המלך 18 200 מטר מהבית של הדיקטטור תגיעו! הזקן בן 86 יוצא רק שמלקקים לו", המשיכה להלעיז בחשבונה, אלא שלדאבונה הגיעו כ 50 מפגיני ימין למחאה כנגד "הזקן". "אהרון ברק, אתה לא לבד", כרזו המפגינים שהגיעו לעודד ולחזק את ברק מפני הימין הקיצוני.

צילום: קריים מיניסטר לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מפגיני הימין ניצלו את ההזדמנות וכרזו לעבר חבר הכנסת מהליכוד דוד ביטן שהתראיין אתמול לערוץ 12, תקף את המשך קידום ההפיכה המשטרית וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו להפסיק את קידומה, שפוגע לדבריו במפלגתם ובמדינה. בריאיון ל"פגוש את העיתונות" אמר ביטן כי הפגנת הימין שלשום העניקה רוח גבית להמשך החקיקה והבהיר כי "אנחנו לא יכולים להמשיך את זה, צריכים להגיע לפשרה". ביטן, שכבר לא נמנה על מקורביו של נתניהו כבעבר, אמר כי התקשורת בין השניים מסתכמת ב"שלום שלום". ביטן הוסיף וסיפר כי ראש הממשלה פעל נגדו אך הוא לא עוסק בכך מאחר שמפלגתו נפגעה בעקבות ההפיכה. "בסופו של דבר, אם יתממשו הנבואות שקשורות לכלכלה, המצב של הליכוד יהיה מאוד קשה. לא נוכל לחזור חזרה". הערב הזהירו אותו תומכי נתניהו מפני זעמם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן