Skip to content

מכתב פתוח למשתתפי חפלת המימונה מול ביתו של השופט בדימוס אהרון ברק

מכתב עידוד למשתתפי חפלת המימונה - הפגנה ליד ביתו של קשיש, ניצול שואה שמטפל באישה עם מחלה סופנית. תנו לו בראש. כפיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יופי, כל הכבוד. באתם עם דגלי ליכוד ועשיתם חפלה פסבדו מרוקאית , לבשתם קפטנים,  חבשתם תרבושים טורקים אדומים, תופפתם בדרבוקות והשמעתם לו מוזיקה של להקת "שפתיים", שתיתם מאחייה  ( עראק), מישהי הכינה מופלטות נוטפות חמאה ודבש וקיבלתם את תשומת ליבה של התקשורת. (הכי מצאו חן בעיני כמה מכם שבאו להפגנה עם כובעי חג המולד, כי זה מה שכנראה מצאו בבית) ועכשיו עם היד על הלב. תסבירו לי: מה ניסיתם להגיד?

הפגנת הימין מול שופט (בדימוס) אהרון ברק (צילום: ציפי מנשה)

ניסיתם לומר שאהרון ברק שפרש לפני 17 שנה מכס השיפוט, לא קיבל מרוקאים בגלל שהם בני העדה המרוקאית? או שהוועדה למינוי שופטים לא בחרה שופטים לפי ייצוג עדתי אלא לפי כישורים ( כן, גם קישורים)?
אני בטוח שבמחלקת הטריקים והשטיקים של הליכוד שמנסה להנציח את רגשות הקיפוח, הקורבנות והשסע העדתי עשו עליכם סיבוב ואתם לא הבנתם שאתם רק מריונטות בתיאטרון של היהיר- לוק טופז. העיקר שהלכתם הביתה והרגשתם ש"הכנסנו לו, לאשכנזי הגזען, סמל האליטה".
שיערב לכם.
אבל אני, שאני חצי מקנסי – חצי פולני , רוצה להגיד לכם שמי שנולד במשפחה אליטיסטית אשכנזית בשכונת רחביה בירושלים היה פה ראש ממשלה כל השנים האלה, כאשר הוא ואיילת שקד (עוד חצי אשכנזייה אליטיסטית), הם מי שמינו את השופטים ולא אהרון ברק ( 12 מתוך 15 הם לא אשכנזים. אבל גם לא רוסים….שהם הרבה יותר מכם פה).
סתם ככה. שתדעו את העובדות, לא שאני חושב שממש אכפת לכם. אבל היי, אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם.
יאללה כפיים!!!!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן