Skip to content

מחאה מול ביתו של שר השיכון החרדי בגין חלוקת הכספים הקואליציוניים ואי השוויון בנטל המילואים

המפגינים – אחים לנשק: "לא עוד הפלייה בין דם לדם, לא עוד תרכב על גבי הציבור שמשרת בצבא ובמילואים, משלם מיסים ובונה את המדינה. זה נגמר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמה עשרות מפגינים הגיעו הבוקר (שלישי) אל מול ביתו שבירושלים של שר הבינוי והשיכון בממשל נתניהו במחאה כנגד פעולותיו בממשלת הימין. "הבוקר הגענו לביתו של המפואר של יצחק גולדקנופף מיהדות התורה שהינו אחד מעמודי התווך של הממשלה הקיצונית שממשיכה לממן את המשך ההפיכה המשטרית", נמסר מהמפגינים חברי מחאת "אחים לנשק". לטענת המפגינים "השר גולדקנופף הוא השר העשיר ביותר בישראל, ממשיך להבעיר את האוכלוסייה שלו, וגונב את האוכלוסייה המשרתת. אבל אנחנו שסיימנו להיות הפרה שממנה חולבים עוד ועוד לא ניתן יד לשוד הקופה הציבורית. הקיצוניים שמנסים להפוך את ישראל לדיקטטורה לא יצליחו בשיטת הסלאמי להשלים את המשימה. הדיקטטורה לא תעבור".

צילום: סיוון מס (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
צילום: אייל נווה (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
צילום: אייל נווה (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

המפגינים נשאו שלט בו נכתב ציטוט של גולדקנופף: "מתמטיקה אינה תורמת לכלכלה". "באנו להגיד לך שהדיקטטורה שאתה מנסה לעשות כאן לא תעבור" אמרו המפגינים. "לא עוד הפלייה בין דם לדם, לא עוד תרכב על גבי הציבור שמשרת בצבא ובמילואים, משלם מיסים ובונה את המדינה. זה נגמר". בנוסף לדגלי ישראל שפכו המפגינים שטרי כסף לרגליהם, בהקשר לכספים אותם תובע השר לחרדים ולמשרדו. השלטון ממשיך בכל הכוח לנסות לקבל כוח בלתי מוגבל" אמרו המפגינים, והסבירו כי זה נעשה בשיטת הסלמי וכך מבצרים את כוח השלטון, מחלישים את שומרי הסף, מפרידים בין לדם, מרסקים את הצבא, בוזזים את הכספים ומרפדים את נאמני השלטון."

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן