Skip to content

שני קטינים מירושלים נעצרו. האחד יידה אבנים אל בית בשיח ג'ראח והשני כי הפריע למעצר

הקטין יידה אבנים אל חצר הבית וגרם נזקים לרכוש בחצר וחברו שביקש למנוע את מעצרו אף גידף וקילל את השוטרים בשל מוצאם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטין בן 14.5 נעצר אתמול (שבת) אחר הצהריים לאחר שיידה אבנים לבית מגורים בו חיה משפחה פלסטינית בשיח ג'ראח. על פי החשד הקטין היה מעורב בידויי אבנים במקרים אחרים באזור.
אתמול בשעות אחה"צ התקבל במוקד 100 של המשטרה, דיווח ותלונה על יידוי אבנים לעבר בית מגורים בשייח' ג'ראח מכיוון אזור קבר שמעון הצדיק. בעקבות המעשה נגרם נזק קל לרכוש בחצר הבית ולא היו נפגעים.

החצר לאחר יידויי האבנים (צילום: דוברות המשטרה)
צילום: דוברות המשטרה
אקדח הגז שנתפס ברשות הקטין (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה של תחנת שלם במחוז ירושלים הוזעקו למקום, ולאחר סריקות ופעולות חקירה נוספות איתרו חשוד במעשה (בן 14.5, תושב ירושלים). במהלך מעצרו גידף את השוטרים על רקע מוצאם ובחקירתו התברר כי החשוד שנעצר, נחשד בשני מקרים נוספים של יידוי אבנים שהיו לאחרונה באזור. בהמשך עצרו השוטרים לחקירה חשוד נוסף שקילל את השוטרים, הפריע למעצר והעיר הערות גזעניות כלפיהם ובחיפוש על גופו נתפס אקדח גז. החשוד ביידוי האבנים יובא בשעות הקרובות בבקשה להארכת מעצרו בבימ"ש השלום בירושלים. ממשטרת ישראל נמסר כי משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק ומפרי סדר אלימים באשר הם במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו. בעקבות המעצר אמרו למגפון תושבי שכונה  יהודים כי יידויי האבנים מוצדקים היות ו"נמאס מזה שהמשטרה מתנכלת ועוצרת רק תושבים יהודים והערבים בשכונה עושים מה שהם רוצים הפגנות וזריקות אבנים בלי שום מעצרים."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן