Skip to content

השתלטות על התודעה הציבורית כדרך להמשך שלטון

ביבי זועם כי איננו מצליח לשלוט בערוץ 12 מסיבה פשוטה – הערוץ הזה מרוויח טוב. פעולתו שוות ערך לטרמיטים שמכרסמים בשקט את לשד הדמוקרטיה הליברלית שהקמנו כאן בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי שבדק איך זה שארדואן ניצח בניגוד לכל התחזיות, מצא שהוא עשה זאת על ידי השתלטות על אמצעי התקשורת, והנדסת תודעה באמצעות בוטים, האקרים, ומחלקת "טריקים ושטיקים" המפיצה דף מסרים יומי ל"אנשינו" באמצעי התקשורת השונים.
עם יד על הלב, זה לא מזכיר לכם את שיטת הפעולה של 'הביבי'?
לא סתם תוקף ביבי את ערוץ 12 כל הזמן. זה ערוץ מסחרי שמרוויח טוב ולכן ביבי לא שולט בו וזה מטריף אותו. הבעלים של ערוץ 13 וכלל תעשיות הוא עכשיו לן בלווטניק החבר של ביבי, שמוערך כאדם העשיר בבריטניה.
*יש לו לביבי את רדיו " גלי ישראל", יש לו בטלוויזיה את ערוץ "המורשת היהודית" ( סליחה, בדיחה פרטית אבל ככה הוא רשום), קרי  ערוץ 14 . *יש לו את העיתון "ביביטון"( ישראל היום),  שפתח ומימן עבורו החבר שלו שלדון אדלסון.
ועכשיו הוא רוצה שחיילי צה"ל יקבלו את מנת התעמולה היומית. במקום לסגור את גלי צה"ל, צעדים שנשקלו ונתקלו בביקורת ציבורית קשה, התוכנית של נתניהו היא להשתלט על ערוץ רדיו פופולרי זה.

טרמיטים (צילום: FREEPIK)

לכן מינו מטעמו של הביבי,  קומיסר : דני זקן, מלחך פנכתו של נתניהו והכנועים לו בממשלה, כמנהל זמני של גלי צה"ל, והוא עושה שם הפיכה עמוקה, שתכליתה לסלק את כל השדרנים שיש להם נטייה ליברלית ודמוקרטית, ולהביא את ברדוגו, אחד הנאלחים שבין אנשי התקשורת בארץ, שמרן, ביביסט, איש שוק עם לשון משתלחת ( הוא אגב היה פעם מנערי פרס. הייתם מאמינים?).
הביבי כבר שולט  באמצעות קרעי בערוץ 11 הסורר על ידי החדרת "סוכני שינוי" כמו איילה חסון, תומכת נתניהו מובהקת, המשתלחת באופן יומי ביועצת המשפטית לממשלה ביוהרה ובהתנשאות וגם תוקפת כל מי שמראה סממני ליברליות. היא הראי של ברדוגו בתאגיד כאן. ומקריאה בוקר וערב את דף המסרים של הביבי. תוסיפו לזה את כל התקשורת החרדית הכתובה וברדיו ותקבלו תמונה מפחידה על איך ביבי מתכנן לשאר פה עוד הרבה זמן.

ושוב, עם יד על הלב, אתם לא מרגישים צמרמורת בחוט השדרה?

זה כמו טרמיטים שמכרסמים בשקט את לשד הדמוקרטיה הליברלית שהקמנו כאן בישראל, ויום אחד אתה מגלה שמה שנותר מאחור אחרי שנים של כרסום חשאי, הוא רק מצג שווא של דמוקרטיה בתואר בלבד. כי הטרמיטים השאירו את המסגרת הפורמלית  אבל כרסמו את לשד העץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן