Skip to content

שופטים או שפוטים – מה רוצים לוין ורוטמן?

חה"כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית, מונה חבר הכנסת השני בוועדה למינוי שופטים. לכאורה תגידו: "שמחת זקנתי", אבל האם שאלתם את עצמכם למה הגועליצייה התעקשה שדווקא הוא ימונה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חה"כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית, מונה חבר הכנסת השני בוועדה למינוי שופטים. לכאורה תגידו: "שמחת זקנתי", נכון?, אבל האם שאלתם את עצמכם למה הגועליצייה התעקשה שדווקא הוא ימונה? אדם שמייצג מפלגה גזענית ימנית ודווקא בו החליט ראש הסיעה כשלעצמו הנו נער גבעות, עברין מורשע ועוד כמה מידות טובו.  ובכן, לעניות דעתי הוא נבחר כי האיש הזה,  קרויזר יותר פשוט משוגע מטלי גוטליב עם הפה הצעקני, הוא נמנה על "נאמני הר הבית" ותומך במשנתו של הרב כהנא.( עינו ערך בוויקיפדיה).

לזה פיללתם? שופטים, שפוטים? (אילוסטרציה: בינה מלאכותית)

האיש הזה קורא לעליית יהודים להר הבית ולמי בכלל אכפת שבעולם יש שני מיליארד מוסלמים שזה מקפיץ אותם. העיקר שיש לו קו ישיר לאדוני צבאות.  אנשי הרפורמה לשינוי שיטת המשטר הישראלי, (במילים אחרות קוראים לדריסת בית המשפט העליון) – טוענים שהם באו לעשות יותר שוויוניות בבית המשפט העליון, יותר איזון. מילים יפות ללא תוכן, אך אם אכן פיהם ומוחם שווה, קשה לי להבין איך הגועליציה מינתה היום פרובוקטור ומבעיר אש ביחסים בין יהודים וערבים. כאילו נתנו לפירומן לשמור על הגפרורים והבנזין. במילים אחרות: ממשלת הזדון הזאת לא רוצה שופטים. היא רוצה שפוטים. היא רוצה שימונו על ידי הפוליטיקאים אנש"מ. עוד שופטים כהניסטים, עוד שופטים מקרב נערי גבעות . דמיינו לכם כל פיגורה מבריוני הגבעות, הכל מקובל.  הרי רוטמן -לוין מבקשים שלא תהייה  עילת מידתיות או עילת סבירות שבית המשפט העליון יוכל להתנגד.  קבלו ציטטה של האדון קרויזר בנוגע לכך שכתוצאה מפעולות הממשלה טייס חיל אוויר לא יוכל לטוס למדינות אחרות, פן יועמד לדין ולא יהיה מי שיגן עליו. טענה מוכרת, לא? אז הנה תשובתו בראיון שהעניק לYNET – "אנחנו במלחמה, ואם התוצאה תהיה שחייל משוחרר לא יוכל לטוס לכמה מדינות בעולם שכועסות על עצם קיומנו, אז יש מחיר, וזה מחיר סביר. לא נצליח לשנות גם את דעת העולם כרגע לצדקת הדרך שלנו". אתם הבנתם את זה , חברי הליכוד הביביסטים? לזה התכוונתם כשהצבעתם לנהנתניהו?
לילד הזה פיללתם?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן