Skip to content

מהם סימני הדיקטטורה הבאה עלינו לרעה?

להזכירכם, ברומניה של צ'אושסקו, בספרד של פרנקו, בפורטוגל של סאלאזאר ובעוד מקומות, כשהדיקטטורה התמוטטה והכל נפתח, האזרחים היו בהלם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל תחכו לבום על קולי. לא יהיו טנקים ברחובות, ולא יהיו שלטים או הודעות על כך באמצעי התקשורת. זה יבוא טיפין טיפין, בשיטת הסלמי.  יגיע בפרסות ויום אחד יתעוררו גם כל הביביסטים שהיום תומכים בהפיכה המשטרית כתגובה אלרגית אוטומטית נגד כל מה שאומרת האופוזיציה, ויגלו שגנבו להם את המדינה מתחת לאף. אבל זה כבר יהיה מאוחר מדי.

הדוגמאות כבר כאן:

*כשסטלין מת, לקח כמה ימים עד שהם העזו לספר לעם. ופה כשהנאשם מקיסריה איבד את הכרתו בבית, ולקחו אותו לשיבא והזעיקו קרדיולוגים בכירים שמייד עשו לו צינור ושמו לו סוג של קוצב לב, הוא סיפר לעם שצריך לשתות מים ולחבוש כובע.

* אני לא יודע מתי יצא לכם להסתכל בערוץ 14 לאחרונה. אבל אם קרעי ס(ש)ר הגימטרייה והנלעגות,  יקבל את מה שהוא דורש מבחינת שליטה על התקשורת, ובישראל  לא יהיה יותר חוק הסבירות שמאפשר לבית המשפט העליון להתערב, ומחר כל הערוצים יהיו ערוץ 14 המאוחד.  ערוצי דיקטטורה המהללים את ביבי ומשפחתו המטורללת וזועקים נגד ה0מולנים- האנרכיסטים – הבוגדים שמפריעים למשימות בארץ הזאת. וכמובן שומעים דברי הגות מפי "פסיכולוגית הילדים" ואוהבת הורודים.

נתניהו עם הדיקטטור ההונגרי ויקטור טורבן (צילום: חיים צח – לע"מ)

* בשקט, בשקט, בוזזים מול עינינו את קופת המדינה ומסתירים מן הציבור מאות מיליוני שקלים נוספים שמוסיפים למובטלים מרצון בקרב האברכים, ולעומתם נותנים עוד 6 שקלים תוספת בקצבאות הקשישים הפנסיונרים.

* להזכירכם, ברומניה של צ'אושסקו, בספרד של פרנקו, בפורטוגל של סאלאזאר ובעוד מקומות, כשהדיקטטורה התמוטטה והכל נפתח, האזרחים היו בהלם ממעשי השחיתות שנעשו מאחורי גבם, מגורי פאר של המנהיגים, בזבוזים ומינויים הזויים של השלטון.
* לדעת מומחים, הונגריה הפכה לדמוקרטיה חלולה או מקרה לדוגמה של ספין-דיקטטורה – דיקטטורה המתחזה לדמוקרטיה באמצעות שילוב של צנזורה ותעמולה. בשנת 2022 הפרלמנט האירופי יצא בהכרזה כי הונגריה אינה נחשבת יותר לדמוקרטיה.

והכי מצחיק ובזוי היה הענקת תואר דוקטור בכימיה ( שאף "פרסמה " מחקרים….) שהוענק לאיכרה בורה- אלנה אשתו של צ'אושסקו על ידי האוניברסיטה שבה מונה אחד מאנ"ש להיות נשיאה. (הערת אזהרה: ככה זה יהיה פה בקרוב).

* כן, נסיים בהכי גרוע. הציבור התורם, העובד , היצירתי ומשלם המיסים יברח מפה למדינות שצמאות ל"ראש הישראלי" כמו קפריסין, אוסטרליה וקנדה שיציעו להם אזרחות בקלות. ואנו נישאר פה עם הקיצוניים ואלה שלא משלמים מיסים ומי שתזנח אותנו לנפשנו, תהיה יהדות ארה"ב ומייד,אחריה הממשל האמריקני.

* אל תגידו: לא ידעתי, לא חשבתי, לא האמנתי. ביום שהמסך ישחיר עליכם – יהיה מאוחר מידי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן