Skip to content

חשד: עקצה בעלי עסקים ב- 20 מיליון שקל

תושבת פתח תקוה נעצרה בחשד כי שכנעה בעלי יכולת להשקיע ביוזמה עסקית והעביר בתמורה המחאות מזויפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבת פתח תקווה נעצרה היום (רביעי)בידי משטרת ישראל בחשד שהונתה בעלי עסקים בסכומים המוערכים ל 20 מיליון שקלים. בנוסף הוקפאו 4 נכסי נדל"ן השייכים לחשודה ובני משפחתה.
יחידת ההונאה בשיתוף חוקרי יחידת האכיפה הכלכלית במחוז מרכז פתחה בחקירה סמויה עם קבלת תלונה מתושב השרון כי הכיר לפני מס' חודשים תושבת פ"ת בשנות ה 50 לחייו ששכנעה אותו להשקיע בעסקה אותה יזמה בתחום מוצרי התינוקות. ע"פ החשד, הקורבן מסר לה סכום של מאות אלפי ₪ מתוך כוונה לקבל בחזרה את סכום ההשקעה בתוספת ריבית. את החזר ההלוואה קיבל הקורבן בהמחאות דחויות שהתבררו בדיעבד כמזויפות. בשיטה זו ובאמתלות דומות "עקצה" החשודה מספר קורבנות נוספים בסכום כולל המוערך ב 20 מיליון ₪ תוך שחלקם לא קיבלו את הכסף וחלקם קיבלו חלק מהכסף, כאשר היא משתמשת בהמחאות מזויפות – חלקן המחאות השייכות לסבתא של החשודה אשר נפטרה לפני מספר שנים. ע"פ החשד את הכסף שקיבלה העבירה לחשבונות המשויכים בני משפחתה.

אילוסטרציה: FREEPIK

היום, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי ביצעו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז מס' חיפושים בדירות שונות השייכות לחשודה ולמשפחתה בסיומם נתפסו עשרות אלפי ₪ במזומן ויתרות בחשבונות שונים בסכום כולל של מעל מיליון וחצי ₪, בנוסף הוקפאו זכויות החשודים ב 4 נכסי נדל"ן שבבעלותן.  בתום החיפושים עצרו שוטרי היחידה את החשודה ועיכבו לחקירה את הוריה בחשד לעבירות המיוחסות להם. בתום החקירה ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרם של החשודים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן