Skip to content

הבעל איים ואשתו המפוחדת התקשרה למשטרה להזמין פיצה

תושבת רמלה שבעלה אין על חייה, התקשרה למוקד 100 והזמינה פיצה. המוקדנית הבחינה במצוקתה וקבלה את ההזמנה, ולאחר מכך שלה ניידת לבית האישה. הבעל נעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבת רמלה, "הזמינה" השבוע  "פיצה", במוקד חירום 100 של המשטרה,  והעבירה בהסתר למוקדנית את מצוקתה. משטרת רמלה הוזעקה לבית המתלוננת ועצרה את בעלה בשנות ה- 30 לחייו, לאחר שאיים על האישה.
שוטרת במוקד 100 של מחוז מרכז, זיהתה השבוע אישה במצוקה המבקשת "להזמין פיצה"  ולאחר תשאול רגיש ובטוח, שיגרה אליה ניידת שעצרה את בן הזוג בגין איומים, אתמול (רביעי) הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז מרכז.

אילוסטרציה : FREEPIK

השוטרת במוקד 100 במחוז מרכז שקבלה את שיחת הטלפון והבינה מיד כי מדובר באישה במצוקה ולפיכך ניהלה עמה שיחה מקצועית ורגישה הכוללת שימוש במונחים לעניין "הפיצה" לשם תשאול בטוח להבנת הסיטואציה, מקום המצאה ורמת הסכנה הנשקפת לה. כאמור, השוטרת שיגרה אל כתובת הקורבן את השוטרים שהגיעו תוך דקות ספורות, עצרו את בן זוגה בגין איומים- תושב העיר בשנות השלושים לחייו, בתום חקירתו  נכלא ומעצרו הוארך בבימ"ש. יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז הגישה אתמול לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום חמור נגד הנאשם ובקשת מעצר תום ההליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן