Skip to content

איני יכול עוד אמר בגין ופרש – זה מה שנתניהו צריך לעשות

התרופה היחידה שיכולה לעזור לביבי זה הפגנות המחאה זה השבוע ה-30. ההפגנות הן הדבר היחידי שחודר מבעד להגנת ״שומרי התודעה״ שמקיפה אותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסיכיאטר בכיר מאוד, מנהל המחלקה פסיכיאטרית בבית חולים גדול במרכז הארץ התבטא היום בלי לחשוף את שמו; לדבריו מנחם בגין ז״ל, שהיום ברור שהיה חולה לכאורה במחלה נפשית; והיה זקוק לעזרה רפואית שנמנעה ממנו על ידי הסביבה שלו בגלל הפחד של איבוד שלטון עד שהוא איבד את השפיות ״איני יכול עוד״ אמר ורק אז הניחו לו לנפשו.
היום זה חוזר על עצמו במדויק.
לעניות דעתי היום נתניהו חולה במחלת נפש פסיכיאטרית: סכיזופרניה פרנואידית. אין לי בכלל ספק. האיש מנותק מכל העולם מכל האנשים שהכיר העריך ושהעריכו אותו. אין כל הגיון בהתנהלות שלו שגובלת בטירוף מלא. גם כאן הסביבה שלו ממשיכה להחזיק אותו בשביל לא לאבד את השלטון, כי שלטון שווה כסף והרבה כסף. סמוטריץ, בן גביר ודרעי ממשיכים לתחזק את האיש כשהם יודעים שהוא זקוק לאשפוז; אבל הטירוף שלו משרת אותם בשדידת הקופה והם לא יפסיקו עד שהאיש ירים ידיים. רגב, אמסלם, קיש, דיסטל, גוטליב וקרעי ועוד יודעים שהקיום היחידי שלהם הוא בלהחזיק את האיש בבידוד; ולא לאפשר להיגיון לחדור מבעד לחגורת הטירוף שמקיפה אותו.

מנחם בגין (צילום: לע"מ)


המכתב שכתב בגין ז"ל ( צילום: מרכז מורשת מנחם בגין לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
זה בדיוק מה שערוץ 14 התועמלני, עושה. אני מניח שולכם  מבינים שזהו ערוץ הזוי שמתאים לקבוצות שוליים קיצוניות שלא מבחינים במציאות כל שהיא. אבל כל עוד ביבי ממשיך לשלוט יש לקיום שלהם המשך. זאת נוסחה מאות פשוטה ששווה הרבה כסף. טירוף שווה כסף.

התרופה היחידה שיכולה לעזור לביבי זה הפגנות המחאה זה השבוע ה-30. ההפגנות הן הדבר היחידי שחודר מבעד להגנת ״שומרי התודעה״ שמקיפה אותו. צריך להמשיך גם אם זה ייקח עוד שנה בסוף האיש יכריז ״איני יכול עוד״. אין שום הגיון שיכול לדבר לסביבת האנשים שמקיפה אותו וזה כולל את גלנט, כץ, ברקת או דיכטר, שלכאורה מדברים בהיגיון אבל גם הם, לצערי הרב, חלק מאוכלי הנבלות, שמנצלים את הטירוף של ראה״מ כדי לשפר ולשדרג את מעמדם.
כמו במלחמת לבנון כשבגין הבין שבאשמתו נהרגו הרבה חיילים ושאין מחילה על זה – גם בבית דין של ירושלים ואין מחילה גם בבית דין של מעלה. גם פה לצערנו עד שלא יקרה אסון, שאין עליו מחילה גם ביום כיפור מול היושב במרומים – האיש לא ירים ידיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן