Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 44

נקניקים באיכות טובה יותר ומשקאות שמצליחים לרענן אותנו הם חלק מחמשת המוצרים שבדקנו הפעם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נקניקים באיכות טובה יותר ומשקאות שמצליחים לרענן אותנו הם חלק מחמשת המוצרים שבדקנו הפעם

 

שטראוס: חטיף עם שיבולת שועל בטעם וניל של קוואקר

מי שנמנע מצריכה של גלוטן ישמח על החטיף החדש של החברה, המצטרף למדף הקטן יחסית של חטיפים ללא גלוטן. הבסיס של החטיף החדש הוא שיבולת שועל מלאה, ולמרות שהצורה של החטיף מזכירה במבה, החוויה שונה עד מאוד. החטיף מלוח ויש לו תוספת טעם של וניל, שמספק טוויסט מעניין; והמרקם שלו קצת יבש, ויש שאמרו שהוא יבש מדי. כך או כך, אנו שמחים על הייחודיות של החטיף, הבאה לידי ביטוי הן במרכיבים שלו והן בטעם. בעולם של גרסאות חדשות לחטיפים ותיקים, זה חידוש מבורך.

עד 5.5 שקלים ל-50 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: דן פרץ

 

מיסטר זלצר: משקאות סודה אלכוהוליים

האחים אסף ודן לביא, ממייסדי ובעלי בירה מלכה, עומדים ההשקה של מותג המשקאות החדש. מדובר בנוכחות הראשונה בישראל של קטגוריית המשקאות הזו, שהופכת להיות פופולארית מאוד בארצות הברית. המשקאות מורכבים מסודה, אלכוהול ותמצית טעם טבעית, והקטגוריה נקראת בעולם הארד זלצר. המותג הישראלי, כאמור, נקרא מיסטר זלצר. ההשקה כוללת שלושה משקאות חדשים – תפוז מדמם, מנגו צ'יל, ליים קרימינלי, ששמם מעיד על טעמם. בכל אחד יש 4.4% אלכוהול, 31 קלוריות ל-100 מ"ל והם דלי גלוטן. המשקאות האלה הם בדיוק מה שצריך לאמץ בישראל ההולכת ומתחממת – המשקאות קלילים יחסית, האלכוהול עושה נעים בגוף, והם מרעננים הודות לגיזוז שלהם ולטעמים המוצלחים

עד 14 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בחנויות, בברים ומסעדות

צילום: מיסטר זלצר

 

נסטלה: NESCAFÉ קפוצ'ינו אייס

המוצר החדש מושק בישראל במהדורה מוגבלת, כך שאם אתם תאהבו את הטעם החדש, דעו שבקרוב הוא כבר לא יהיה על המדפים. כמה קרוב? זה תלוי במידת הפופולאריות שתהיה לו, כמובן. מדובר באבקה מוכנה מראש להכנת משקה קר, המתאימה למים חמים ולמים קרים גם יחד. האבקה אכן מתמוססת כמובטח בכל טמפרטורה, והמשקה שמתקבל יכול לסגור את הפינה ביום חם. האם זה משתווה לקפה קר של בית קפה, כפי שאומרת החברה? בהחלט לא.

עד 24.9 שקלים ל-8 מנות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: נטסלה-אסם

 

ויסוצקי: סדרת COLD BREEZE

זו אינה הפעם הראשונה שהחברה משווקת תה קר, אבל יש משהו בהשקה הזו שעובד לנו טוב יותר ביחס למוצרים מהשנים הקודמות? האם זה המארז, שקל לאחסן ואתו גם במטבח קטן? האם אלו הטעמים, שחלקם ייחודיים וכולם מספקים (פטל-אוכמניות, אפרסק-לואיזה ולימונענע)? האם זה העדרם של ממתיקים מלאכותיים מכל סוג? כנראה שכל זה ביחד. המחיר, לעומת זאת, קצת מרתיע.

עד 27.9 שקלים ל-10 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: שי חיון

 

מעדני יחיעם: מוצרים חדשים בסדרת הפרמיום

פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף, אלה שלושת הטעמים החדשים בסדרת נקניקי הפרמיום של החברה. הפסטרמה היא מהודו, והיא עוברת עישון איטי עם עץ בוק; צלעות אסאדו הן מבקר, והם עברו תהליך צליה ארוך בהשראת המסורת הארגנטינית; והרוסטביף, שגם הוא מבקר, עובר תהליך צליה בטמפרטורה גבוהה. ייאמר לזכות החברה שהיא מצליחה לספק חוויה שונה מהחוויה שאנו מכירים מנקניקים ופסטרמות רגילות – הטעמים מודגשים ועשירים יותר, והמרקמים קלים וכיפיים לנגיסה וללעיסה.

עד 32.9 שקלים ל-150-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: Sell360pro

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן