Skip to content

חשד: השתמש בזהות בדויה והבטחות שווא לנשים לצרכי קיום יחסי מין

אזרח זר שאמץ לעצמו זהות תחת השם ג'ק סגל, נפגש עם נשים אותן הכיר באתרי הכרויות ושכענן לקים אתו יחסים בהציגו לפניהם את זהותו הבדויה ותחת הבטחות שווא. בית המשפט אסר את פרסום שמו ותמונתו עד למחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזרח זר, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר אתמול על ידי המשטרה בחשד כי השתמש בזהות בדויה והבטחות שווא לנשים על מנת לקיים איתן יחסי מין. האזרח  נעצר לאחר תלונות של חמש נשים כשהמשטרה קוראת לנשים נוספות אשר נפלו ברשתו להגיע ולהתלונן. בית המשפט המחוזי בירושלים אסר את פרסום שמו ותמונתו עד למחר יום חמישי בבוקר לבקשת סנגורו על מנת לאפשר לו להגיש ערעור על מעצרו, למעט שם זהותו הבדויה 'ג'ק סגל'. מעצרו הוארך היום בשישה ימים, עד ה28. האזרח נעצר בגין חשד לבעילה במרמה.

צילום ארכיון: משטרת ישראל

חוקרי מפלג ההונאה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים חוקרים בימים אלו תלונה שהוגשה בשבוע האחרון ועניינה חשד לעבירות מין של בעילה שהושגה במרמה כלפי מספר נשים. על פי החשד ועדויות הנשים, יצר החשוד קשר עם נשים רבות באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם "ג'ק סגל" ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך מספר חודשים עם מספר נשים במקביל. כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך לרבות נישואין והקמת משפחה. עד כה, נאספו עד כה על ידי חוקרי מפלג ההונאה 5 עדויות של נשים שנפלו קורבן לתרמית זו של החשוד והחקירה העלתה חשד כי ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשים, והחקירה נמשכת בניסיון לאתר את אותן קורבנות נוספים. המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קורבן למעשיו של החשוד שכינה עצמו באתרי ההיכרויות ״ג׳ק סגל״, לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה. כאמור, לבקשת סנגורו במהלך דיון הארכת מעצר החשוד, הורה בימ"ש על עיכוב פרסום תמונתו של החשוד עד למחר 24.8 בשעה 10 בכדי לאפשר לסנגור להגיש ערעור בנושא זה, לצד זאת התיר בימ"ש לפרסם את הכינוי בו השתמש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן