Skip to content

מתכננים לטוס בחורף? רגע לפני תתחברו ל-eSIM

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באיזה צבע תרצו את הסלפי שלכם בטיול הקרוב לחו"ל? קודם כל, תבחרו מסלול במסגרת השירות של esim לחו"ל, שירות שיספק לכם ערוץ זמין 24/7 לשיחות-גלישה-ווטסאפ באמצעות הסמארטפון מכל יעד (שכלול בחבילה) ושבאמצעותו תוכלו לשתף באינסוף סלפי וחוויות מהטיול את כל מי שאתם אוהבים. היתרון של esim לחו"ל הוא בעצם מכלול היתרונות שלו: הזמינות, הכדאיות הכלכלית, התקשורת הרציפה בכל האמצעים שהוא מאפשר בסמארטפון, המעבר הנח איתו לכל מדינה/עיר/אתר שבהם תבקרו.

Singing in the rain

אז מה יהיה, ברחתם הביתה?! הקור והגשם עושים לכם חשק להתכרבל מתחת לשמיכה ולא לצאת? פראיירים! דווקא בחורף שלנו יש מלא אופציות כיפיות לטייל בחו"ל במזג אוויר סביר בהחלט. כך למשל תוכלו לטייל לאנדלוסיה שבספרד, שם יש 300 ימי שמש בשנה עם טמפרטורות של 15-20 מעלות בחורף.

גם קפריסין ממש נעימה בחורף, כי היא די שטופת שמש לאורך כל השנה, וגם כשקצת קר אצלה בחורף, זה אפילו יותר נח לטייל באתרי העתיקות שלה ולספוג קצת ארכיאולוגיה ים-תיכונית, או ליהנות ממצנחי רחיפה ושייט על כל סוגיו, מבלי להזיע או להזדקק לכובע ולקרם הגנה. יש עוד אינסוף דוגמאות ללוקיישנים מעולים לטיולים לחו"ל גם בחורף. רק תפתחו מפה גלובלית או כמה בלוגים אונליין ותבדקו אופציות.

צילום: Freepik

'חוץ-לארץ' זה מושג אחד, אבל זה לפחות 196 מדינות.

בעולם יש 197 מדינות (כולל ישראל) שיש להן זיהוי מובחן: שטח גאוגרפי, סמל, דגל, לאום, אזרחים, שלטון, ספר חוקים, המנון, שפה, תרבות. זה אומר שכשאנחנו מדברים על טיול לחו"ל אנחנו מדברים על פסיפס עצום של תרבויות, שפות, מנהגים, נופים, אקלימים, מסורות, סיפורי היסטוריה – של כמעט 200 States, זה מטורף. צריך כמה סיבובי חיים בשביל לכסות את כל אפשרויות-הטיולים שהעולם מציע לנו.

מי יודע, אולי יגיע עידן שבו 'נוודות מודרנית' תהיה דרך-חיים מועדפת ושכולם יהיו סוג של 'אזרחי העולם הגדול' (מי אמר מגדל בבל ולא קיבל?!) בכל מקרה, גם אנחנו 'חוץ-לארץ' של אחרים – אנחנו ה'חוץ-לארץ' של התיירים שבאים לבקר בישראל.

"כסף מסובב את העולם"

מסביב לעולם עם כרטיס אשראי. איך היו מטיילים פעם, לפני ה'פלסטיק' עם הלוגו של ויזה או ישרכארט? זוכרים את החגורות המיוחדות שהיה נהוג להצמיד לגוף, להחביא מתחת לשכבות הבגדים? היינו מתפללים שאף אחד ב'מטרו' לא 'יגרד' אותנו? נראה שחוץ מסלולרי, כסף הוא ה'כלי' השני שצמוד אלינו ל'עירוב שימושים' בכל טיול.

כמעט לכל מדינה שמכבדת את עצמה יש מטבע משלה, שטרות ומטבעות היו מאז ומתמיד סמלי שלטון וכח. הכסף עצמו כ'תופעה' נולד אחרי שעבר כמה 'גלגולים' במרוצת ההיסטוריה: בעת העתיקה כסף היה עשוי מחרוזים, מגרעיני דגנים, מקונכיות, מבדיל, מצדפים, משעורה.

כנראה שרק סביב המאה השביעית לפני הספירה תפסו את מקומם המכובד מטבעות מנחושת, מכסף ומזהב. בעצם הכסף הוא מדיד-ערך שאפשר לתרבות האנושית לנהל סחר חליפין מתקדם יותר וסייע לתרגם ערך וכמויות ל'משהו' מוחשי ו'סחיר'. כמעט בכל ביקור במדינה חדשה יש איזושהי התרגשות מלגלות 'כסף זר', תראו איך הילדים שמחים לחזור הביתה עם מטבעות קסומים מארצות רחוקות, סוג של עדות של "היינו שם". אז תעשו כבוד לכסף בכל פעם שאתם פוגשים אותו מקרוב, גם אם הוא דובר שפה זרה  ואל תשכחו – לא טסים בלי GlobaleSIM לחו"ל!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן