Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 48

מנה חמה ש(לא) תיקח אתכם לחו"ל ובמבה ש(אולי) יש לה טעם של פתיבר, הם בין חמשת המוצרים שטעמנו וכתבנו עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: במבה במילוי קרם פתיבר של אסם

עוד לא תמו כל פלאייך, מסתבר: אחרי שלל מילויים טעימים פחות והזויים יותר, מגיע אחד המילויים היותר מפתיעים שניסינו – קרם פתיבר. במילים אחרות, במבה ובתוכה קרם בטעם הביסקוויט הידוע. כמו שקורה בהרבה מהשילובים הקודמים, אין כמות מספקת של הקרם, כך שטעם הבמבה קצת משתלט על טעמו של הפתיבר. חדי החך הרגישו את טעם המילוי, אבל זה לא היה מספיק דומיננטי.

עד 14.9 שקלים ל-60/50 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

יורו מחלבות אירופה: ממרחי חמאה רכה

היתרון המובהק של הממרחים החדשים של החברה הוא בכך שהם מכילים 100 אחוז חמאה, ולא שילוב חמאה עם שומן צמחי, כפי שקורה בחלק מהמוצרים המתחרים. מעבר לכך, יש להם מרקם רך מספיק, כך שקל למרוח אותם, וגם הטעם מספק מאוד. על המדפים תמצאו את הממרח עם תוספת מלח ובלעדיו, וכל אחד מהם יספק מאוד את חובבי החמאה.

עד 19.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו SAY

 

שטראוס: צי'טוס Puffs בצורת זיגזג ענק

החטיף הזה אמור להיו  תעל המדפים לשלושה חודשים בלבד. מתי בדיוק הוא יירד מהם? אנחנו לא יודעים, אבל זה לא יקרה עוד הרבה זמן. האם שווה, בזמן הזה, לרכוש אותו? אם אהבתם את הגרסה הקודמת של חטיף הצ'יטוס פאפס גבינה, יש סיכוי שתאהבו את גם זה. אין כאן שינוי מהותי מלבד הצורה – זיגזג ענק, שאט אט מתמוסס בפה.

עד 6.9 שקלים ל-55 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יוניליוור: LELO של גלידת שטראוס

סדרת הגלידות החדשה של החברה היא כולה פרווה, כך שמי שנמנע מצריכה של מוצרי חלב, ישמח בה. הסדרה כוללת שלושה פיינטים עם טעמים מיוחדים יחסית לגלידות הפרווה הוותיקות – וניל וקרמל מלוח עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים; שוקו ופקאן עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות; ווניל וחלווה עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי. המרקמים של כל הגלידות הם טובים – העדר השמנת מורגש, אבל המרקם עדיין עשיר יחסית לגלידת פרווה, ומהנה לאכילה. הגלידות לא מתוקות מדי, חרף כל המרכיבים המסוכרים שלהן; ולשמחתנו, השילובים התגלו כמדויקים, כך שכל הטעמים מורגשים ומשתלבים טוב זה עם זה.

עד 34.9 שקלים ל-520 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

נסטלה: טעמים חדשים של מנה חמה של אסם

פסטה בסגנון רוזה ופירה עם בטטה הם שני החידושים שהשיקה החברה במסגרת המוצר הוותיק. כיאה למנה חמה, הדמיון בין התוצאה לבין המאכלים הידועים הוא מזערי – גם האיטלקים וגם הדרום אמריקאים יתרעמו אם יגישו להם את המנות האלה. מנגד, הם לא קהל היעד. לעומת זאת, ישראלים שרוצים להרגיש בחו"ל בכל רגע נתון, ובינתיים צורכים מנה חמה, עשויים להעריך את הגיוון.

עד 10 שקלים ל-51 גרם. להשיג ברשתות השיווק

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן