Skip to content

הסמארט חוזר

כלמוביל נערכת להשקת דגמי smart החדשים "האשטג # סמארט", דגמי ה- SUV החדשים, 5 מושבים, חשמליים ומותאמים גם למשפחות. צפויים להגיע ברבעון האחרון של 2023
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המותג smart שכבר הפך מותג אייקוני נוסד בשנת 1998 על ידי מרצדס בנץ ו-סוואטש והיה חלוץ בפיתוח כלי רכב חשמליים, חכמים שהביאו משב רוח חדשני בגודל, בעיצוב ובאופי הנהיגה.

סמארט האשטג # (צילום באדיבות היצרן)
סמארט האשטג # (צילום באדיבות היצרן)

המותג הושק בישראל בשנת 2002 וכלל דגמים וסדרות בהם ה- Fortwo, Forfour, דגמים חשמליים, דגמי קופה ודגמי ספורט. כיום, בבעלות משותפת של מרצדס-בנץ וקונצרן ג'ילי, מציגות היצרניות, סדרות חדשות של smart עם טכנולוגיות ועיצוב פורצי דרך.

דגמי  smart עברו שינוי מהותי עם השקת דגמי SUV פרימיום, חשמליים,  5 מושבים, עם טווח נסיעה של החל מ- 400 ק"מ וטכנולוגיה מתקדמת, תוך שמירה על האמירה העיצובית האופנתית-צבעונית המזוהה עם המותג.

סדרת הדגמים החשמליים החדשים, האשטאג#, כוללת את דגם smart #1 – דגם SUV פרימיום חשמלי, שמתאים גם למשפחות אותו תשיק כלמוביל במהלך הרבעון האחרון של 2023. אחריו, יושק דגם SUV קופה חשמלי וגדול אף יותר – ה-smart #3 . דגם שלישי, רחב ממדים אף יותר, יושק במהלך שנת 2024.

בישראל, הדור החדש של סמארט יוצג באולמות מרצדס וגם באולמות תצוגה ייעודיים. מערך השירות של מרצדס יתמוך בפעילות סמארט בישראל על מנת לספק שירות וחוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר.

סמארט האשטג # (צילום באדיבות היצרן)
סמארט האשטג # (צילום באדיבות היצרן)

גיל פריאנטה, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל, מציין: "אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סמארט לקראת השקת הדגמים החדשים של סמארט. נמשיך להציע ללקוחותינו הקיימים והחדשים, רכבים טכנולוגיים, חדשניים ואופנתיים ובעיקר בשורה רעננה לעולם הרכב בישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן