Skip to content

ביטוח לכלבים – למה זה נחוץ?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כאשר אתם לקראת אימוץ של כלב חדש, יש המון דברים שצריך לעשות – שבב, חיסונים ראשוניים והיד עוד נטויה. אולם, הרבה מאוד בעלי כלבים לא הולכים על האפשרות של רכישת ביטוח לכלבים, אם כי חשוב מאוד לציין שמדובר על אפשרות מומלצת, בין היתר מאחר ובמקרים רבים היא יכולה לחסוך עלויות רבות מכיוון ששירותי רפואת בעלי חיים בארץ הם יקרים מאין כל שיעור. אז עבור מי ביטוח לכלבים הוא בחירה מומלצת, מדוע זה כדאי ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלגן ולרכז עבורכם את כל המידע החשוב באשר לרכישת ביטוח לכלבים וכל הסובב סביב נושא זה.

אז למה כדאי לעשות ביטוח לכלבים?

בעת בה אנו מדברים על ביטוח לכלבים , חשוב מאוד לציין כי קיימות מספר סיבות שבגינן ביטוח מסוג זה הוא מומלץ ואף נחוץ. תחילה, חשוב מאוד לציין כי הרעיון המרכזי של ביטוח לכלבים אינו שונה במהותו מכל פוליסת ביטוח אחרת באשר היא. היא משמשת ערובה עבור ימים "שחורים", ימים בהם חלילה הכלב שלכם יידרש לעבור טיפול מסוים, כך שתמצאו את עצמכם במקום בו תצטרכו לבצע הוצאה כספית גדולה מאוד שאינה צפויה כלל. על מנת להימנע מכך, או לפחות על מנת לצמצם את העלויות הכרוכות בדבר ככל הניתן, הרי שתוכלו לרכוש פוליסת ביטוח לכלבים, כך שתוכלו להיעזר בחברת הביטוח שלכם בכל הנוגע לטיפולים בכלב שלכם ובכל העלויות הנלוות. הדבר מהווה חיסכון משמעותי בעלויות בייחוד כאשר מדובר על כלבים מבוגרים שזקוקים ליותר טיפולים בדרך כלל (אבא זמן הרי בוגד בכולנו בסופו של דבר), אך חשוב מאוד לציין כי יש בכך עוד המון יתרונות.

צילום: FREEPIK

יתרונות של ביטוח לכלבים

תחילה, חשוב מאוד לציין כי פוליסת ביטוח לכלבים מאפשרת לכם ליהנות משירות וטרינרי במגוון רחב מאוד של מקומות שונים ברחבי הארץ, כך שלא תצטרכו להסתפק אך ורק בווטרינר המקומי שלכם, אלא גם תוכלו להיעזר בשירותיהם של מומחים בהם יש מקרה מיוחד ומסובך. נוסף על כך, בהינתן פוליסת ביטוח לכלבים, אינכם מוגבלים מבחינת התנאים, כך שבכל מקרה בה יש בעיה מסוימת אשר דורשת טיפול בכלב שלכם, הפוליסה שלכם לא תגביל אתכם, כך שתוכלו ליהנות ממעטפת השירותים והטיפולים להם אתם זכאים. ללא אותה פוליסת ביטוח, ייתכן כי הייתם מגבילים את עצמכם ולא היה מתאפשר לכם להעניק לכלב שלכם את הטיפול הטוב ביותר שמגיע לו, בין אם מדובר על שיקולים כלכליים ובין אם מדובר על שיקולים אחרים.

שורה תחתונה

כל כלב מכל סוג שהוא עשוי לחלות בכל שלב של החיים, ולא בהכרח בשלבי הזקנה. בעוד כי עצם המחשבה על כך לא נעימה, חשוב להיות מוכנים לכל תרחיש ולוודא כי תוכלו לחסוך את העלויות הגבוהות בעת הצורך – בדיוק לשם כך מומלץ מאוד לרכוש פוליסת ביטוח לכלבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן