Skip to content

אינדיאן ספורט-צ'יף: קרוזר ספורטיבי בניחוח אמריקאי

אינדיאן ספורט-צ'יף הוא אופנוע קרוזר ספורטיבי המבוסס על האינדיאן צ'יף, עם מספר שינויים שנועדו לשפר את הביצועים וההתנהגות. מצויד במנוע חזק ורכיבי קצה אשר מעניקים לו את הבידול הספורטיבי – בולם אחורי FOX, מזלג הפוך מלפנים של KYB  ובלמים עוצמתיים של BREMBO המחיר: 160 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי אינדיאן לישראל, משיקה את הגרסה הקיצונית לדגם הצ'יף האיקוני, ה'ספורט-צ'יף' החדש. דגם זה מבוסס על הצ'יף האייקוני, אך נבדל ממנו מאוד בתכנון ייעודי אשר מעניק לו אופי ותכונות ספורטיביות אשר קובעות רף חדש בקבוצה. העיצוב, כמובן, אמריקני, עם מבנה אגרסיבי המדגיש את מקומו של מנוע הענק (מנוע Thunderstroke 116 בנפח 1,890 סמ"ק, המפיק 88 כ"ס ו-16.5 קג"מ.) באמצע הגוף ובחלקו האחורי, מפלט כפול קנים. מסכה מינימליסטית בחזית מקנה לו חזות שרירית וגם מספקת הגנה יעילה מהרוח.

אינדיאן ספורט-צ'יף: קרוזר ספורטיבי,עוצמתי )צילום באדיבות היצרן)
אינדיאן ספורט-צ'יף: קרוזר ספורטיבי,עוצמתי (צילום באדיבות היצרן)

מעבר לעיצוב, המונח 'ספורט' מגיע הודות לשימוש ברכיבי קצה שמגיעים מטובי המותגים בעולם. ראשון הוא מזלג הפוך מבית KYB בדומה לזה המותקן באינדיאן צ'לנג'ר, אשר מעניק יציבות גבוה ושיכוך מעולה ברכיבה ספורטיבית. כמו כן, בולם 'פיגי-באק' חדש מבית FOX במתלה האחורי אשר מהלכו צמח לכדי 100 מ"מ, דבר המשפר את זווית ההטיה ל-29.5 מעלות ואף מערכת בלימה עוצמתית מ BREMBO, עם דיסקים חצי צפים גדולי קוטר וקאליפרים רדיאליים חזקים.

אינדיאן ספורט-צ'יף: 160 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
אינדיאן ספורט-צ'יף: 160 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

הכידון הוגבה ב-152 מ"מ ביחס לשאר גרסאות הצ'יף, הרגליות מוקמו במרכז הגוף, התאורה כולה בנויה מנורות 'לד' וישנם שלושה מצבי רכיבה לבחירה – SPORT, STANDARD, TOUR. מול עיני הרוכב ממוקם מסך תצוגה דיגיטלי בגודל 101 מ"מ שכולל ממשק מלא עם הטלפון החכם (שיחות, הודעות, שמע מוזיקה ועוד) ומציע מידע מלא לרוכב לרבות ניווט ועוד. גרסה זו מציעה גם שלל אפשרויות שדרוג והתאמה אישית לרוכבים כאופציה.

 (צילום באדיבות היצרן)
(צילום באדיבות היצרן)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן