Skip to content

תשעה לוחמי צה"ל נהרגו במהלך הלחימה בעזה

קרבות באזור ג'בליה ברצועה. כוחות משולבים של צה"ל תקפו במהלך הלילה מטרות טרור רבות ברחבי רצועת עזה, ביניהן מפקדות מבצעיות וחוליות של מחבלי חמאס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המלחמה נמשכת וצריך לזכור כל העת כי  239 בני אדם עדיין חטופים ושוהים במנהרה בעזה. דובר צה"ל עדכן היום (רביעי) כי לפני זמן קצר צה״ל הפיל טיל קרקע-אוויר שנורה משטח לבנון לעבר כלי טיס מאויש מרחוק של צה"ל.כלי טיס של חיל האוויר תקפו בתגובה את מקור הירי ממנו שוגר הטיל וכן את החוליה שביצעה את השיגור. קודם לכך הותר לפרסום כי תשעה לוחמי צה"ל נוספים נהרגו אתמול בקרבות בצפון רצועת עזה. מדובר בשבעה לוחמים מגדוד צבר של גבעתי, ועוד שני לוחמים מגדוד השריון 77.  הלוחמים מגדוד השריון 77 נהרגו לאחר שהטנק שלהם עלה על מטען חבלה אתמול בשעות הצהריים. שבעת לוחמי גדוד צבר נהרגו מטיל נ"ט ששוגר ופגע בנגמ"ש נמ"ר, ועוד ארבעה נפגעו בתקרית. בנוסף, במהלך הלחימה ביממה האחרונה נפצעו באורח קשה שני לוחמים מגדוד 77, לוחם מגדוד צבר ולוחם מגדוד רותם.

יהי זכרם ברוך (צילום באדיבות דובר צה"ל)

תדרוך במהלך הקרבות (צילום ועריכה: דובר צה"ל)

ספינת חיל הים משייטת בים האדום (צילום: דובר צה"ל)


ספינת חיל הים בים האדום

הפעילות הקרקעית של צה"ל ברצועת עזה נמשכת ומתחילת הלחימה צה"ל תקף יותר מ-11,000 מטרות של ארגוני הטרור כוחות משולבים של צה"ל תקפו במהלך הלילה מטרות טרור רבות ברחבי רצועת עזה, ביניהן מפקדות מבצעיות וחוליות של מחבלי חמאס.  במהלך הלחימה אתמול לוחמי צה"ל זיהו מחבלים רבים של ארגון הטרור חמאס שהתבצרו במבנה רב קומות במרחב ג'באליה שבצפון רצועת עזה. המבנה מוקם בסמוך לבית ספר, מרכז רפואי ומשרדים ממשלתיים. הלוחמים הכווינו כוחות אוויריים שתקפו את המחבלים. בנוסף, כוחות צה״ל זיהו רכב שנשא טילי נ״ט בעת שנסע לכיוון הכוחות הפועלים ברצועת עזה. בעקבות כך, הכווינו הכוחות הקרקעיים כלי טיס שביצע ירי לעבר הרכב. זוהתה פגיעה. בהתאם להערכת המצב וכחלק מתגבור מאמץ ההגנה במרחב, ספינות טילים של זרוע הים הגיעו אתמול למרחב ים סוף.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן