Skip to content

זיקית פוליטית – ביבידוס

כמו הפניקס העולה ומתחדש מן הלהבות, אני חוזה את הופעתו של הזיקית הפוליטית  החדשה: "ביבידוס", אבי המפלגה הלאומית- המסורתית החדשה (מאמר מערכת)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמו הפניקס העולה ומתחדש מן הלהבות, אני חוזה את הופעתו של הזיקית הפוליטית  החדשה: "ביבידוס", אבי המפלגה הלאומית- המסורתית החדשה . במקורי אני קצין  מודיעין ואני רגיש לסימנים מעידים – אל תזכירו לי איפה היה המודיעין בשביעי באוקטובר23. יש לי רגשות אשמה עד לרגע זה למרות שאני משוחרר בדיוק שלושים שנה.
לענייננו. לא יודע אם שמתם לב, בזמן האחרון ביבי כבר בלי חליפה,  פחות מכה בנחרצות על השולחן בנאומיו, פחות עושה פוזה דידקטית כאילו הוא חושב לרגע ומחפש את המילה המתאימה תוך גלגול עיניים.
נאומיו לפתע, מלאים במובאות מן התנ"ך או הגמרא. כל החיילים איתם הוא מצטלם בפוזה של מצביא ביער בן שמן, הם כולם  אצלו "אריות", ואם הם כאלה, אז הוא כמובן מאמץ לעצמו מיד דימוי של האריה השואג של חברת הסרטים מטרו- גולדווין מאייר.
כם, אוכל הטריפות הידוע שהצטלם בכל מסעדת שרצים מפורסמת , כשהוא מלווה  במטורללת המדושנת שלו, בעת שהם מפטמים את עצמם במיטב כבדי האווז הצלויים בשומן חזיר צעיר, פתאום עשה סוויץ'. בועל הנידות והבוגד הסידרתי בשלושת נשותיו ובכל מי שאי פעם תמך ועזר לו פוליטית, הפך את לכאורה את עורו.

סימנים מעידים, זוכרים?

לא יודע אם צפיתם ושמעתם בערוץ הכנסת את ביש גד"א נואמת אתמול בכנסת מול מליאה ריקה.
מה לא? אני מאוכזב מכם. לא צופים בערוץ זה במלחמה? לא יפה.

אני יודע שאני חייב לכם הסבר מי זאת ביש גד"א. ובכן,  הסרה לשעבר, הכישלון הקולוסאלי של ההסברה, זו זהחזירה את מפתחות משרדה לביביהו, גלית דיסטל (זוכרים?) הפומפוזיציה המהלכתהזו היא אדם מסוכן. וכל זאת למה? –  כי היא לא טיפשה כמו מאי גולן . היא למרבית הפלא, סופרת מחוננת ואישה משכילה.( כן. עובדתית זה נכון).
ובכן – היא, היא הסמן המעיד שלי. היא משמשת בידי ה-ביבי להיות  נייר הלקמוס של המגמה החדשה. היא זאת שנשלחת לכנסת לשאת מסר שיכה גלים בעיתוני החרדל"ים כמו  " מקור ראשון",  " או באתרים של הדוסים  "בחדרי חרדים".
לביבי יש טריק ידוע. כשהוא מנסה לראות איך תהיינה התגובות בציבור. הוא שולח מישהו לבדוק האם הקרקע כבר מתאימה למהלך. בלון ניסוי. הצליח? זה הוא. לא הצליח?, זה הבלון
ממש, כמו נח עם היונה.

פעם יובל שטייניץ היה זה שנשלח לכל האולפנים, אח"כ מירי רגב שהצטיינה בעיקר בעילגות ונבערות,  אח"כ נשלח  דודי ערסאלם, ההוא עם הרולקס, שהפך לבדיחה ולמשיסה.
וזהלא הכל, משפחת צ'אושסקו הישראלית ניסתהאת הדוקטור קרעי,סר התפילות, ידוען הגימטריה, אך התאכזבו. ועל כן כשיו נשלחת כסיירת נסחרת,  סשה דיסטל שאטובריאנד.  אתם חייבים לחפש את הנאום שלה. דבריה משתלבים יפה במגמה החדשה. סוג של קריאת כיוון לעתיד הליכוד.
אחרי קריסת קונספט "אבי האומה" פלוס  "מר ביטחון", שבכוח קולו העמוק ודפיקותיו על השולחן מרתיע את אויבינו, על מפלגתו מפלגת הכת " הביבי, מנהיג  מליגה האחרת",   זו שחרטה על דגלה את "הביטחון הלאומי",  התרסקה בשבת השחורה בשביעי לאוקטובר 2023. על חורבותיה מנסים עכשיו לקומם את גוש "מפלגת הלאומיים- המסורתיים החדשה". משהו בין ש"ס מרוקאי לייט, פלוס מינוס בנט של רעננה , מינוס סמוטריץ' המתנחל החרד"לי.   תרגיל מטורלל ליודעי דבר.
ביבי הוא איש משכיל, אני בטוח שגם הוא קרא את הספר: "האנטומיה של הפשיזם"  שבו מציין החוקר רוברט פקסטון, כי השילוב בין משבר קטסטרופלי לתחושת קורבנות מועצמת  מאד במשבר.

כשזה קורה לעם, כמו אחרי מפלה צבאית צורבת, פלוס משבר כלכלי  והציבור חדור יאוש ורצון לנקמה, פתוח לכל הצעה שמצדיקה כל פעולה נגד יריבים מבית ומחוץ. זוהי הקרקע הרעילה שעליה צומחות נטיות פשיסטיות. שלא לדבר על תנועות אחרות שהס מלהזכיר.

רמז קטן:  חולצות שחורות הוא ונתיניו כבר לובשים בציבור.

העיסוק בפשיזם נוטה להתמקד בדרמות גדולות, אך משטרים פשיסטיים נולדים מתוך מארג ההחלטות הבנאליות של אנשים קטנים: הנכונות להעלים עין, התמיכה המובלעת או המפורשת ברדיפת מתנגדים, צעדים יומיומיים שמצטברים יחד לתוצאות הרות אסון.

תקראו את תיאוריות הקונספירציה שמפיצה מכונת הרעל של תומכי ביבי בערוץ 14 ( כן!,באמצע מלחמה) ואתם תבינו על מה שאני מדבר. אם הניתוח שלי נכון, תוסיפו ללאומנות את הדת וקיבלתם את השילוש הלא מקודש של לאומנות, הסתגרות ודת.
שהרי  אם אין ביטחון תאכלו דת.

דת היא מוצר מנחם כמו אוכל. מוצאים בו צידוק הדין, העברת אחריות על גורלך לאחר שהוא נישגב ממך, ואתה מעביר את קביעת המדיניות על חייך לרבנים שמדברים בשם האלוקים.  כשאני אומר דת מנחמת כמו אוכל. תשאלו אותי. למוד ניסיון. הלא אני השמנתי בשנות הקורונה 15 קילו.

צילומים: הפניקס כפי שנראה בחוברת X-Men Phoenix Endsong ממרץ 2005, אמנות מאת גרג לאנד. בני הזוג נתניהו – דנה קופל – פול (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

אז מה צופה לנו העתיד?

אני חושש. כי מלחמת דתות כידוע לכם הרבה יותר גרועה מאשר כל מלחמה אחרת.

הדוגמא המידית העולה ברגע זה בראשי היא עיראק. מדינה שהתפרקה בעצם לשלושה חלקים אחרי הפלת סאדאם חוסיין.  מדינת ערבים שיעים בדרום. ערבים סונים במרכז. וכורדים יאזדים ומיעוטים אשוריים בצפון. בכל יום נתון מתפוצצת לפחות פצצת תופת אחת  בבגדד. לפעמים היא מכוונת נגד שיעים לפעמים היא מכוונת נגד סונים. בכל מקרה אלה שמניחים את הפצצה או מתאבדים איתה כשהידים צועקים "אללה אכבר" בערבית בשם אותו אללה ובשם אותו מוחמד הנביא.
אני חושש שבגמר המלחמה, יתחלף לנו פה השמאל והימין לשני גושים חדשים.
הימין הוכיח שהוא נמר של נייר ודווקא האנרכיסטים/ הבוגדים/ "המוגלה" של האדון דוקטור קרעי,  הם אלה שהתגייסו בהמוניהם ורצו להילחם על ביטחון המולדת.

האם ביבי יקומם את עצמו מלהבות וועדת החקירה. ממלכתית ויצוץ לנו בתור שבתאי צבי החדש, חובש כיפה?
האמת שאני לא יודע. אבל העובדה היא שכל הבריונים שהולכים לכלא פתאום מסתובבים עם כיפה לבנה ומבט מתחסד על פניהם. לך תדע…. . ההיסטוריה הנוראית הזו  החלה ב-30 לאסון שמחת תורה 23. על העתיד, כבר נאמר, ראיית העתיד היא ראיית טיפשים. נחייה ונראה מה ילד יום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן