Skip to content

KTM 790 אדוונצ'ר חדש בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית אופנועי KTM משיקה את ה- 790 אדוונצ'ר החדש בישראל, אשר קיבל עיצוב עדכני, מתלים משודרגים ואלקטרוניקה מודרנית ומציע יכולות כביש ושטח גבוהות, אבזור עשיר, טווח רכיבה גדול מאוד ומחיר החל מ 74 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, משיקה את ה-790 אדוונצ'ר החדש בישראל, לאחר ששב לייצור ולהיצע משפחת דגמי האדוונצ'ר של KTM. דגם זה חוזר כדי להציע עבור לקוחות האדוונצ'ר של המותג, גרסת כניסה נוספת בעלת יכולות גבוהות. ה-790 אדוונצ'ר שומר על המאפיינים שהפכו אותו לפופולארי בעת השקתו בישראל ובעולם שעיקרם קלות בתפעול וברכיבה, מרכז כובד נמוך, ידידותיות רבה למשתמש, טווח רכיבה גדול הודות למכל דלק גדול (20 ליטר), צריכת דלק נמוכה ועוד.

KTM 790 מחודש (צילום באדיבות היצרן)
KTM 790 מחודש (צילום באדיבות היצרן)

ה-790 אדוונצ'ר מצויד במנוע ה-LC8c שפותח במיוחד עבורו ומציע ממדים קומפקטיים במיוחד, גמישות וזמינות כוח לכל אורך רצועת הסל"ד וצריכת דלק נמוכה שמייצרת טווח רכיבה גדול של כ-450 ק"מ בין תדלוקים. זהו כידוע מנוע טווין-מקבילי בנפח 800 סמ"ק והוא מציע אופי פעולה חלק מאוד הודות לשימוש בצמד גלי איזון, תיבת הילוכים קומפקטית בעלת שילוב מהיר וחלק. מערכת הפליטה שעשויה מנירוסטה מבטיחה משקל קל והיא מוקמה כך שתאפשר יצירת מרווח גחון גדול ככל הניתן. רכיביו הפנימיים מצופים ב-  DLC – Diamond Like Carbonלהפחתת החיכוך הפנימי, ההספק עומד על 95 כ"ס והמומנט על 8.9 קג"מ עם רצועת כוח רחבה במיוחד לטובת גמישות בכל תנאי הרכיבה. כעת, דגם זה יוצע גם בגרסה מוגבלת הספק ל-47 כ"ס כדי להתאים לבעלי רישיון רכיבה A1.

KTM 790 החל מ 74 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
KTM 790 החל מ 74 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

במסגרת ה'קאמבק' לשנת 2024, ה-790 אדוונצ'ר קיבל מתלים משודרגים – מזלג WP APEX (43 מ"מ קוטר, 200 מ"מ מהלך) בכיול חדש אשר משפר את הקשר בין הרוכב לדרך עם תחושות ושיכוך טובים יותר וכן בולם אחורי WP APEX מתכוונן לעומס קפיץ ושיכוך ההחזרה באמצעות ברז קל להפעלה. בנוסף לכך, מערכת אלקטרונית חדשה תנהל את בקרת הבלימה הרגישה גם לבלימה בהטיה, כולל מצב שטח ייעודי – BOSCH 9.3MP, שלושה מצבי רכיבה (כביש, גשם ושטח, עם מצב רביעי, ראלי אופציונאלי) וגם הממשק מול הרוכב שופר הודות לשימוש במסך TFT צבעוני חדש בגודל 5 אינץ' אשר מציע כעת גם קישוריות לטלפון הנייד עם תצוגת ניווט ושיחות נכנסות וכן שקע USB.   ה-790 אדוונצ'ר החדש קיבל את העיצוב העדכני של אחיו הגדולים, ה-890 אדוונצ'ר, ובו הפלסטיקה החדשה אשר מחברת את מרכז האופנוע וחיפוי מכל הדלק אל סביבת הכידון ופנס החזית.

KTM 790 (צילום באדיבות היצרן)
KTM 790 (צילום באדיבות היצרן)

דגם זה עתיד להרחיב מאוד את קהל היעד של משפחת דגמי האדוונצ'ר של KTM, לא רק הודות להצעת גרסה מוגבלת לבעלי רישיון A1, אלא גם הודות ליכולת להציע טווח גובה מושב רחב ביותר – החל מ-790 מ"מ בעזרת מושב ומתלים מונמכים ועד 880 מ"מ באמצעות מושב מוגבה. בנוסף לכך, דגם זה מציע כסטנדרט משכך היגוי, מיגון ידיים, מיגון גחון, מצמד מחליק, חישוקי שפיצים טיובלס, ממשק ישיר בין לוח המחוונים לטלפון החכם, מערכת ABS רב מצבית (כולל ניתוק) ועוד. ברשימת האופציות ניתן למצוא את מצב הראלי אשר מציע 9 מצבי התערבות לבקרת האחיזה, בקרת שיוט, 'קוויק-שיפטר' להעלאת והורדת הילוכים, כנף קדמית גבוהה וכן קטלוג שדרוגים ואביזרים להתאמה אישית. יחד עם מרווח טיפולים של כל 15,000 ק"מ, דגם זה הופך לאחת מהתמורות הטובות ביותר בעולם האדוונצ'רים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן