Skip to content

לקסוס LBX, קרוסאובר אורבני- קומפקטי חדש עכשיו בישראל

הקרוסאובר האורבני החדש של לקסוס, תוכנן במיוחד לקהל לקוחות חדש וצעיר, מערכת ההנעה ההיברידית החדשה - דור 5 – עם מנוע חשמלי היברידי חדש בנפח 1.5 ליטר בעל טעינה עצמית. מערכות חכמות וחדשניות של מולטימדיה, מידע ובידור. LBX תוצע בחמש רמות גימור, כולן באבזור עשיר כסטנדרט וכל אחת מהן מתאימה לטעם וסגנון שונה של לקוח. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-LBX, הלקסוס הקומפקטי ביותר עד כה, הוא קרוסאובר היברידי המצויד כסטנדרט במגוון טכנולוגיות חדשניות ואפשרויות שדרוג רבות נוספות.

ה LBX החדש בחל מ 200 אלף שח (צילום באדיבות היבואן)
ה LBX החדש החל מ 200 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

לראשונה, לקסוס מיקדה את פיתוח הרכב באופן ספציפי בהתייחסות להעדפות, לטעמים ולמגמות של צעירים. ה-LBX יהפוך באופן מיידי לדגם ליבה בקו המוצרים של לקסוס משמעות השם LBX Lexus Breakthrough Crossover

המהנדס הראשי של לקסוס קוניהיקו אנדו אמר: "המטרה שלנו הייתה לאתגר את הקונספט המקובל של מכונית יוקרה. חתרנו ביסודיות לחוויית נהיגה המאפשרת דיאלוג טבעי בין הנהג לרכבו עם עיצוב מעודן בעל נוכחות עוצמתית".

ה-LBX תוצע במבחר של 5 רמות גימור כולן ברמת איבזור גבוהה כסטנדרט וכל אחת מהן מתאימה לטעם וסגנון שונה של לקוח. ההבדלים בין רמות הגימור אינן מוגדרות על ידי רמת האבזור או תכונות הנוחות, אלא מוגדרות בעיקר באמצעות פרטי עיצוב, צבעים, טקסטורות וגימורים, המתאימים לטעם וסגנון החיים.

דגש על עיצוב הרכב (צילום באדיבות היבואן)
דגש על עיצוב הרכב (צילום באדיבות היצרן)

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: " אנחנו מאוד מתרגשים לקראת הגעתו של הקרוסאובר הקומפקטי החדש ה- LBX. אמנם מדובר בקרוסאובר קומפקטי ועם זאת הוא לגמרי יוקרתי, הוא חלק מהפורטפוליו של רכבי היוקרה של לקסוס שפונים למגוון צרכים ולקוחות. הוא פותח, עוצב ואובזר כמו כל רכבי לקסוס, תוך הקפדה על כל פרט ופרט, שימוש בחומרים הכי איכותיים עד רמת התפרים הקטנים, אבזור נדיב, שלל מערכות הבטיחות המגיעות כסטנדרט לדגם וכמובן המערכות הטכנולוגיות החדשניות המוטמעות בדגם המלהיב הזה. לא פחות חשוב לנו כמותג יוקרה, לתת לכל לקוחותינו את השירות האישי והבלתי מתפשר של לקסוס במסורת האירוח הייחודית של המותג".

מערכת הנעה של ה LBX כוללת מנוע חשמלי -היברידי חדש של לקסוס בנפח 1.5 ליטר בעל הספק של 136 DIN כ"ס/100 קילוואט ומומנט מרבי של 185 ניוטון מטר. למנוע שלושה צילינדרים קומפקטי וקל משקל עם יעילות תרמית ברמה עולמית. סוללה היברידית דו-קוטבית חדשה מציעה צפיפות הספק ותפוקות גבוהות יותר, ותומכת בהאצה ליניארית רספונסיבית

תא נוסעים ברוח האומוטנאשי (אירוח ביתי מפנק) (צילום באדיבות היצרן)
תא נוסעים ברוח האומוטנאשי (אירוח ביתי מפנק) (צילום באדיבות היצרן)

ה-LBX הוא הדגם השני של לקסוס (לאחר ה- RX) שנהנה מסוללה בטכנולוגיה היברידית חדשה דור 5 בעלת תפוקה גבוהה מסוג ניקל מטאל הידריד. הטכנולוגיה החדשנית הזו מאפשרת להשיג הספק גבוה יותר, מאפשרת ביצועים זריזים, ומעניקה סוג של אספקת מומנט גבוה במהירויות נמוכות שבדרך כלל מזוהה עם כלי רכב חשמליים טהורים. בעת בלימה, יש התחדשות כוח מהירה יותר. ה- LBX גם נהנה ממערכת קירור שעוצבה מחדש כדי לסייע בהארכת חיי הסוללה וביצועיה. חבילת הסוללות כולה ממוקמת מתחת למושבים האחוריים, ובכך נמנע אובדן של מקום בתא הנוסעים או בתא המטען.

ההספק הכולל של המערכת החדישה הוא 136 DIN כ"ס/100 קילוואט עם שיא מומנט של 185 ניוטון מטר, המעניק תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות לדגם ההנעה הקדמית. נתוני מחזור משולב רשמיים של WLTP מצביעים על צריכת דלק משולבת של -4.5 ליטר ל – 100 ק"מ   לדגמי ELEGANT  וEMOTION  ו 4.6 ליטר  ליטר ל-100 ק"מ בדיגמי RELAX ו – COOL ופליטת CO2 מ-103 גרם לק"מ משולב.

ה LBX מצוידת במערכת בטיחות לקסוס דור שלישי פלוס- מערכות בטיחות אקטיביות ומערכות סיוע לנהג, מסופקות כסטנדרט. המערכות הללו כולל מערכות נוספות נועדו כדי לזהות סיכוני תאונות, להתריע בפני הנהג ולספק באופן אוטומטי בקרת היגוי, בלימה וכוח נהיגה במידת הצורך כדי לעזור למנוע או להפחית את התוצאות של התנגשות. המחיר החל מ-199,990  ₪ כולל מע"מ.

ה LBX החדשה (צילום באדיבות היצרן)
ה LBX החדשה (צילום באדיבות היצרן)

לקסוס ישראל תיפתח הזדמנות להזמנה מוקדמת של דגם ה- LBX החדש, שכבר יצר הרבה עניין וציפייה בקרב הלקוחות. הקרוסאובר האורבני הקומפקטי החדש יגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2024 . פתיחת מהלך ההזמנות המוקדמות (Presale) יהיה ב- 18 בדצמבר, באופן בלעדי ל-3 ימים רק ללקוחות שנרשמו מראש וביקשו להיות הראשונים שמקבלים פרטים. אותם לקוחות יוכלו להיות הראשונים שיבצעו הזמנה ויוכלו לעשות זאת אונליין באתר ייעודי (lbx.lexus.co.il) או באחד מאולמות התצוגה של לקסוס. המעוניינים יבחרו את רמת הגימור והצבע ויתבקשו לשלם מקדמה בסך 2000 ₪ שתוחזר במלואה במקרה של ביטול העסקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן