Skip to content

המוסד מגיב לח"כ גוטליב ושולל לחלוטין טענה כי המוסד יירט שיחה בין בעלה של שקמה ברסלר לפני ה-7 באוקטובר

חברת הכנסת הדהדה בציוץ הודעה קונספירטיבית של אתר מפוקפק. המוסד התנער לחלוטין מדבריה וגוטליב הגיבה: "המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים" שקמה ברסלר הגיבה: לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

חברת הכנסת מהליכוד טלי גולטיב פרסמה היום (רביעי) קונספירציה המתבססת על האתר הקונספירטיבי "עדנה קרנבל", לפיה בעלה של הפעילה החברתית שקמה ברסלר עמד בקשר עם מנהיג חמאס יחיא סינוואר לפני 7 באוקטובר ונעצר על בגידה. במערכת האתר המפוקפק ציינו שהמידע אודות תיאוריית הקשר הגיע מפי גורם עם "חסינות פרלמנטרית". המוסד התנער מדבריה של גוטליב ובהודעה רשמית שיצאה מטעם הארגון: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם השנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

ח"כ טוליב (צילום מחם הטוויטר שלה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

גוטליב מהירה להגיב וצייצה: "אף עיתונאי אמיץ לא מסוגל לבדוק למה היה מפגש בין שקמה ברסלר לבין ראש המוסד. פגישה עליה רשמתי עוד לפני תופת אוקטובר. עד כה ברסלר לא הכחישה. המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים.., אבל חמגשיות של שרה נתניהו, זה מספיק לברוכי קרא לפרסם ולטנף. אני ח״כ ואהיה מחוייבת תמיד לעם ולאמת!".  שקמה ברסלר הגיבה בציוץ: לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה – בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן