Skip to content

אישום: בן 16 סחר בסמים ובנשק

הקטין תיעד עצמו אוחז באקדח ויורה, נוהג ללא רישיון ונוסע במהירות של 180 קמ"ש וסוחר בסמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטין בן 16, תושב מרכז הארץ נעצר לפני כחודש בחשד כי סחר בנשק ובסמים. הקטין אף תיעד את עצמו נוהג ברכב ללא רישיון ובמהירות של 180 קמ"ש. מעצרו הוארך מעת לעת והמשטרה הגישה הצהרת תובע להגיש נגדו כתב אישום תוך שהיא מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל אביב להאריך את מעצרו עד תום הליכים.
במסגרת המאבק נגד פשיעה חמורה, בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה בימ"ר ת"א, במהלכה עלה חשד כי קטין בן 16 ממרכז הארץ, ביצע לכאורה עסקאות נשק וסמים, תוך שהוא מתעד את עצמו עם הסמים והנשק. חוקרי הימ"ר הצליחו לגבש תשתית ראייתית, באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגים שהצביעו על חשד כי הקטין ניהל רשת לסחר בסמים, כאשר הוא מוכר סמים ללקוחות ברשת החברתית טלגרם ואף ניסה למכור נשק.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל


תעד עצמו נוהג במהירות, אוחז בנשק ויורה (עריכת לקט: משטרת ישראל)

במהלך החקירה, התגלו תיעודים במכשיר הנייד של החשוד כשהוא מתעד עצמו אוחז באקדח ומבצע ירי. בנוסף, נמצאו תיעודים של החשוד עם כמויות גדולות של סמים ונהיגה ברכב ללא רישיון במהירות 180 קמ"ש. עוד נמצאו במכשיר הנייד של החשוד, התכתבויות רבות המעידות לכאורה על ביצוע עסקאות של סחר בסמים קשים וניסיון למכור נשק. כאמור, החשוד נעצר בתאריך 29.12.23 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום לנוער בתל אביב. בתום החקירה הוגשה הצהרת תובע עם כוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן