Skip to content

איילה מצגר: "איפה בן גביר, קיבינימט, לא רוצה לפגוש את הזוג נתניהו – דרעי? שקרן בן שקרן

בגשם השוטף, חסמו בני משפחות החטופים לזמן קצר את נתיבי אילון. המשטרה עצרה שנים מהמפגינים וחלקה דוחות לרכבים שחנו בצד הדרך. איילה מצגר התפוצצה - נמאס לה לשמוע שקרים. לגבי שרה ובנימין נתניהו: "שישלמו לי מיליון דולר , אני לא פוגשת אותם" "גנץ? פרווה, דרעי? שקרן בן שקרן. בן גביר - שיעלה על סוס וירכב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בני משפחות החטופים מצגר, מונדר, אור, קלדרון-דן והורן, חסמו היום (חמישי) לזמן קצר את נתיבי איילון דרום עם שרשראות וגדרות. המשטרה התערבה ופינתה את המפגינים כעבור כמה דקות והנתיבים נפתחו לתנועת כלי רכב. משטרת ישראל עצרה 2 מהמוחים שאינם נמנים על משפחות החטופים. ורשמה 5 דו"חות בגין הנחת דבר העלול לסכן עוברי דרך, כמו כן הוחרמו מגפונים, תיקים אשר לטענת המשטרה הכילו ציוד לרבות שרשראות, ואבוקות מבד ספוגות בבנזין.
לאיילה מצגר שחותנה יורם מצגר חטוף בידי החמאס, נמאס להיזהר בלשונה שלא לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, את השר לביטחון פנים בן גביר ואת יו"ר ש"ס אריה דרעי.

משפחות החטופים חסמו לזמן קצר את נתיבי אילון (צילום: ציפי מנשה)


איפה הם קיבינימט?

צילום: ציפי מנשה
העצורים (צילום: ציפי מנשה)

"בן גביר אמור היה לשמור על חמי וחמותי, איפה הוא קיבינימט, איפה הוא?" זעמה מצגר, "שיעלה על סוס וילך להציל אותם", "את ביבי ושרה אני לא רוצה לפגוש יותר, לא שיטלפו לי את הראש, לא שיתנו לי סוכריות, לא שיהפנטו אותי כי זה מה שהוא עושה, לקח לי שעתיים לצאת מהפגישה איתו ולהבין שהוא שיקר לי בפרצוף", "לא הבנתי הייתי מבולבלת שעתים" היא זועמת, "לא הבנתי מה הוא עושה, הוא שכנע אותי שהוא עושה הכללל להחזיר אותם ואני לא הבנתי מה הוא אומר לי לעזאזל, מה קורה פה?, שעתיים לקח לי אז אני לא רוצה לפגוש אותם, לא רוצה!", מיליון דולר ישלמו לי, לא רוצה לפגוש אותם"
– ואת גנץ?
איילה מושכת בכתפיה, "גנץ? לא יודעת, לא מרגישה שהוא משפיע במשהו..אני מחפש ודרעי שקרן!, שקרן, עכשיו ראיתי את הכתבה עליו, שהוא מוכן.. שמה פתאום להפסיק מלחמה, אז פדיון שבויים, הערכים שלו!", היא צועקת, "שהוא גדל עליהם בבית הספר היסודי שלו, עכשיו הוא זורק אותם לפח, כשמדובר במשפחה שלי – אם זו הייתה המשפחה שלו  היינו מדברים אחרת, כל הרבנים היו קופצים, מקום ראשון – אז הוא שקרן בן שקרן.. זה מה שיש לי להגיד עליהם". מהמשפחות נמסר כי "אין ניצחון בלי החזרת החטופים. חייבים עסקה עכשיו ובכל מחיר, כי הזמן נגמר וחייהם על זמן שאול. אם הממשלה שהפקירה את יקירינו במשך 110 ימים לא מסוגלת להביא עסקה עכשיו, שתפנה את מקומה למי שכן. נרעיד את המדינה עד שתהיה עסקה". המוחים חילקו מכתבים לנהגים ובהם בקשה לצפור לאות הזדהות עם המאבק לשחרור 136 החטופים. "אחרי 110 ימים אנחנו כבר לא זקוקים לתמיכה וחיבוקים. אנחנו זקוקים לשותפים למאבק כי הזמן נגמר. זהו מאבק לאומי בשם הערכים שעליהם מתבססת החברה הישראלית – ערבות הדדית וקדושת החיים."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן