Skip to content

נהגת מערד חשודה בתאונת פגע וברח שהביאה למותה של צעירה

הנהגת נמלטה ונלכדה על ידי המשטרה סנגורה: "לאור התוצאות הקשות הנהגת נמצאת במצב נפשי קשה". המשטרה: ובבדיקת שתן שנלקחה ממנה מיד לאחר התאונה, נמצאה אינדיקציה לשימוש בסם מסוג קוקאין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירה כבת 20 נהרגה אמש (חמישי) מפגיעת רכב ברחוב אלעזר בן יאיר שבערד. צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה מצא את הצעירה ללא סימני חיים, וקבע את מותה. "ראינו את הצעירה על המדרכה מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה וחבלה רב מערכתית, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה וללא סימני חיים", סיפרה חובשת מד"א ירדן מאדר. "נאלצנו לקבוע את מותה תוך זמן קצר". לאחר קבלת דיווח כי הרכב הדורס נמלט מהמקום, שוטרים שהגיעו לזירה הצליחו לאתר בקרבת מקום נהגת חשודה, תושבת העיר בת 47, שנעצרה לחקירה. החשודה נלקחה לתחנת המשטרה, והובאה הים לפני שופט בבית המשפט השלום בבאר שבע.

זירת התאונה (צילום: מד"א מבצעי)

עו"ד עלי אבו לבן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הנהגת אמר: "מדובר בתאונה טרגית. לאור התוצאות הקשות הנהגת נמצאת במצב נפשי קשה. הנהגת משתפת פעולה עם החוקרים. גרסתה של הנהגת מציגה תמונה שונה מזו שהתפרסמה. אנו מצפים מהמשטרה לבדוק את גרסתה ומקווים שהיא תשוחרר בהקדם". מעצרה של הנהגת החשודה הוארך היום בבית משפט השלום בבאר שבע ל 7 ימים לאחר שבבדיקת השתן התקבלה אינדיקציה לשימוש בסמים. במשטרה הוסיפו כי עם קבלת דיווח אודות האירוע כוחות משטרת תחנת ערד פעלו במהירות והצליחו תוך דקות ספורות להתחקות אחר נהגת הרכב הפוגע שאותרה ברכבה בסמוך לאזור התעשייה בעיר. הנהגת נעצרה לחקירה ביחידת הבוחנים של שלוחת מרחב הנגב ובבדיקת שתן שנלקחה ממנה מיד לאחר התאונה, נמצאה אינדיקציה לשימוש בסם מסוג קוקאין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן