Skip to content

רוצים לטוס בפסח לחו"ל ולהרגיש בטוחים? טוסו עם שינפלד תיירות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בימים מתוחים אלו, רבים מהישראלים תוהים האם נבון להזמין חופשת פסח בחו"ל. מה אם החופשה תבוטל בגלל המצב הביטחוני? האם בית המלון מחויב לשלום התיירים הישראלים? ואיך נוכל לחוות אווירה נעימה בתקופה כל כך מתוחה?

מומלץ לשהות במלון עם אמצעי הגנה ושמירה מסביב לשעון

בימים של מצב בטחוני לא פשוט, אנחנו חשים פגיעים יותר והצורך בהגנה וביטחון הופך לקריטי. לכן, אם כבר שוקלים נופש כשר בזמנים אלו, חשוב לוודא שיש אמצעי מיגון ושמירה הולמים בבית המלון.

חברת שינפלד תיירות בחרה גם השנה את מלון שרתון רודוס, אחד מבתי המלון המאובטחים ביותר לישראלים בעולם. מלון כשר זה ממוקם בפינה מבודדת ושקטה, מוקף חומה גבוהה ומסוגר כראוי. הדבר מעניק לאורחים תחושת הפרדה מוחלטת מהסביבה החיצונית ומקנה להם הרגשת ביטחון לכל אורך החופשה.

בנוסף, במלון מוצב צוות אבטחה ושמירה מקצועי שלא עוצם עין בכל שעות היממה. הצוות עורך סיורי ביטחון בשטח ומשגיח על האורחים. נוכחות הצוות מקנה לישראלים תחושת ביטחון, בידיעה שגורמים מיומנים שומרים עליהם.

אמצעי המיגון וההגנה של המלון מאפשרים לאורחים לנוח, להרגיש מוגנים וליהנות מנופש שקט ובטוח.

טוסו רק עם החברה שמעניקה בטחון מלא אם החופשה תבוטל

הגנה כספית היא שיקול מרכזי בבחירת חופשה כשרה בחו"ל בימי מלחמה. רבים מכם כנראה חוששים שהחופשה תדחה בעקבות הידרדרות במצב הביטחוני, וחלילה תפסידו את השקעתכם.

למזלם של נוסעים רבים, חברת שינפלד תיירות מספקת ביטחון מוחלט במקרה של ביטול עקב מלחמה. החברה מתחייבת להשיב את מלוא הכסף באופן מיידי, ללא שאלות או אותיות קטנות. מדיניות זו נותנת לישראלים ביטחון, ומאפשרת לתכנן נופש כשר ללא דאגה פיננסית. הם יודעים שההשקעה שלהם מוגנת, ושהכסף יוחזר להם במקרה הצורך.

אם תרשו לנו לרענן את זיכרונכם, חלפו שלוש שנים מאז תקופת הקורונה שבה נופשים רבים בוטלו. גם אז, חברת שינפלד עמדה בהתחייבות זו והייתה הראשונה והיחידה שהחזירה תשלומים במלואם ללקוחות. החברה זכתה להערכה רבה על כך.

צילום: יח"צ – ישי ירושלמי
צילום: יח"צ ישי ירושלמי

 חבל לקחת סיכון – צאו לחופשה שתהנו בה על בטוח!

מאות ישראלים כבר בילו פעמיים בנופש מוצלח בפסח במלון שרתון עם שינפלד, וכולם חזרו מרוצים ומחייכים. הסיבה ברורה – חברת שינפלד תיירות דאגה לתוכנית מושלמת מכל היבט אפשרי.

כבר בכניסה לחדר האוכל המפואר ממתינים לכם טעמים וריחות של מטעמים יהודיים ומטבח גורמה כשר. מעל 100 שפים וטבחים זוכי פרסים יגיעו בטיסה ייעודית מישראל לפני החג כדי להכין מנות פסח מגוונות ומשביעות שירשימו אתכם. הכל כמובן כשר למהדרין ללא שרויה וללא קטניות.

גם הבידור והפעילויות שמציעים שינפלד פשוט מצוינים! מופעים מדי ערב של טובי האמנים, סיורים ברודוס המרהיבה ואפילו סדנאות יצירה לילדים.

והכי חשוב הוא השירות האישי של צוות הנהלת שינפלד, הנמצא אתכם במלון ומוכן תמיד לסייע בכל עניין.

לסיכום, אם שוקלים לטוס לחו"ל לפסח בימי מלחמה, הבחירה הנכונה היא מלון שרתון רודוס עם שינפלד טיולים – שם תזכו לחופשה בטוחה ומפנקת עם הגנה מלאה על השקעתכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן