Skip to content

האישום: בני זוג תקפו קטינה דקרו אותה

שאדי אבו מייאלה, הכיר קטינה מנתיבות בנסיעה באוטובוס בירושלים. לאחר שעבר לחיפה עם בת זוגו מנאר זיד, שכנע את בת ה-12.5 להגיע לבקרו בדירה בחיפה. הקטינה סיפרה להורי כי היא נוסעת ללון אצל חברה, הגיעה אליו ואז הותקפה באכזריות על ידי בני הזוג, השניים נמלטו מחיפה ונעצרו במקרה לאחר שעשנו במקום אסור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד שאדי אבו מייאלה תושב ירושלים בן 25 ומנאר זיד תושבת לוד בת 19 בגין חבלה בכוונה מחמירה וחטיפה לשם חבלה חמורה. שני הנאשמים חטפו קטינה ודקרו אותה.
לפי כתב האישום שהגישה עו״ד אילנה פיקוס רויטבלט מפרקליטות מחוז חיפה, הנאשמים היו בני זוג. שאדי הכיר את הקטינה בת 12.5 מנתיבות בזמן נסיעה באוטובוס והציע לה להיות בת זוגו החדשה. הוא סיפר לה שבחזקתו נכסים וממון, והבטיח לה מתנות וטלפון חדיש. כמו כן, הציע לה לבקר אותו בביתו ולשחק במשחקים שונים. הקטינה סירבה להצעותיו ובטרם נפרדו בירושלים, הקטינה הסכימה למסור לנאשם את מספר הטלפון שלה. שאדי והקטינה התכתבו ושוחחו בטלפון, והוא הפציר בה לבקר בדירתו בחיפה והבטיח לה מתנות.

תמונת אילוסטרציה (פטריה)
תמונת אילוסטרציה (פטריה לשימוש חופשי לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

לחצו כאן לקריאת כתב האישום זיד – ואבו מייאלה

בהמשך למפגש הראשוני, מסיבה שאיננה מובנת די צורכה, החליטו בני הזוג לחטוף את הקטינה באמצעי תרמית ולפצוע אותה ולגרום לה חבלות חמורות. לאחר המפגש הראשוני, הנאשם שוחח עם הקטינה בטלפון והתכתבו בהודעות.  בתקופה ההיא שאדי החל לעבוד בחיפה ולשם כך הא ובת זוגו שכרו דירה בחיפה, ועברו להתגורר בה יחד.  מכתב האישום עולה כי ביום שבת 13.1.24, כאשר הקטינה שהתה בביתה בנתיבות, הנאשם קיים עם הקטינה שיחות טלפון רבות, בהן פיתה אותה בתרמית לעזוב את ביתה ולהגיע לדירה בחיפה, וזאת מבלי שאמר לה שהוא מתגורר בה עם בת זוגו, ותוך שהציג בפניה מצג שווא לפיו יבלו יחדיו, עד שלבסוף הקטינה השתכנעה ונעתרה להפצרותיו. היא סיפרה להוריה כי היא נוסעת לחברתה ותלון בבית החברה בירושלים, הקטינה פעלה בהתאם להוראות הנאשם, שהנחה אותה כיצד להגיע לדירה בחיפה. כשהיגיעה הוא יצא מהדירה, פגש את הקטינה בסמוך לתחנת דלק, והוביל אותה לדירה.
במסגרת התוכנית, ובתיאום עם הנאשם, בת זוגו הסתתרה בחדר השירותים כשהיא אוחזת בסכין וכאשר הנאשם והקטינה נכנסו לדירה. הקטינה התיישבה על כיסא,  הנאשם תפס את הקטינה בחוזקה מאחור, כשהוא סותם את פיה וחונק אותה, ובה בעת הנאשמת ניגשה אל הקטינה והחלה לדקור את הקטינה באופן חוזר ונשנה בחלקי גופה השונים. בעת החקירות הטילו הנאשמים זו על זו ולהיפך את האשמה לפגיעה הפיזית של הקטינה.
הקטינה נאבקה בבני הזוג, כשהיא בועטת בנאשמת, בוכה וצועקת בקול רם, ומתחננת על חייה, בחלוף מספר דקות, בתום המאבק, הקטינה נפלה לרצפה כשהיא מדממת מפצעיה וזועקת, אז הנאשמים הניחו לה. הנאשמים יצאו מהדירה, כשהם מותירים בה את הקטינה מדממת באופן מאסיבי וצועקת מכאבים. לאחר עזיבת הנאשמים, הקטינה הצליחה לגשת לדלת הדירה ולנעול אותה מבפנים והזעיקה את המשטרה. הנאשמים נמלטו מיד מן הדירה ומחיפה, ונעצרו על ידי המשטרה בירושלים באקראי בגלל שעישנו במקום אסור. לקטינה עצמה נגרמו חבלות וחתכים והיא אושפזה בבית חולים ועברה ניתוח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן