Skip to content

עגל הזה – כנף ציון

בזמן מלחמה, כשהצבא נלחם בדרום ובצפון, כשאנו קוברים בדמעה את מתינו - מטוס כנף ציון יצא לטיסת סימולציה עם צוות שדיגם את פמליית ראש המשלה והכבודה הנלוות - יותר הזוי מכך? אין. אך אל דאגה, עוד נחזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד ניסים ונפלאות מעלילות משפחת צ'אושסקו הישראלית – על עלילות המשפחה המוטרפת והמושחתת הזאת אני כותב כבר כמה שנים. אין ספק, הם מתוחכמים כמו גדולי התחמנים מאחזי העיניים והרמאים הידועים בהיסטוריה. הכל זה תמיד לכאורה בלי טביעת אצבעות שלהם, תוך גלגול עיניים מתחסד והפלת האחריות/ אשמה על אחרים.
למשל: למה צריך יאיר נהנתניה (הילד"ז) צוות אבטחה שעולה מיליונים כאשר הוא חי כפרזיט ומתחמק משירות צבאי בבית דירות יוקרתי במיאמי?  אהה….זה לא הוא, מי שהחליט על כך זה יחידת אבטחת האישים של השב"כ, כן, כן,  הם אלו שהחליטו.

כנף ציון (צילום: תעשייה אווירית ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

או, למה עברו בני משפחת נהנתניהו לקומה שלמה באגף הכי מפואר במלון האייט ריג'נסי בירושלים? הם ממש לא רצו.. אבל, מעון רוה"מ בבלפור בשיפוצים, הדירה המלכותית ברחוב עזה עברה התאמה לאבטחה, לפי דרישות אגף הביטחון כמובן. והם משפחה צנועה ויקרה, פשוט לא רצו את בזבוז הכסף הזה, אבל נאלצו לעבור. ויודעים מדוע נאלצו?, בגלל העיתונות השמאלנית שתקפה אותם, הצנועים והחסודים על כך שהמישפוחה, גרה בבית אוליגרך אמריקני  בתלפיות, בחוסר ברירה הם עברו למלון. יודעי דבר מלחששים שהמשפחה רצתה לעבור ולגור באוהל צנוע בפארק, כאבל אנשי אבטחת אישים הכריחו אותם לעבור לקומה שלמה בבית המלון כי כמובן, מה שנדרש לצרכי המעבר, עניינים שוליים כמו בידוד, סטריליזציה, שמירה היקפית ושאר חרטות עם מילים ביטחוניות. וכך חבריות וחברים, בשקט, בשקט כמו גנבים בלילה, ממשיכה המשפחה המלכותית להתנהג כאילו הם עוד הולכים להישאר פה עוד הרבה שנים לבסס את ממלכתם.

לפני שישה ימים הופעל עגל הזהב – כנף ציון

עגל הזהב של המטוס הנשיאותי שביבי הכין לעצמו ועל פי יודע דבר רעייתו חובבת המים הצבעוניים, עיצבה את חדרי השינה והמקלחת, "כנף ציון" טס לאילת וחזרה. לצורך חימום מנועים. כי למחרת היום הוא המריא לאתונה לטיסת סימולציה עם 15 אנשי צוות ו-60 ניצבים ששיחקו את פמליית ראש הממשלה. כולל הגשת אוכל ומשקה (בחמגשיות כמובן), לדוגמנים שישחקו את הוד מעלתם. הסימולציה כללה את טקס העלייה למטוס עם שטיח אדום. ועם – ניחשתם נכון, עם כבודה שתועלה למטוס. לעניות דעתי בכל מדינה דמוקרטית ונאורה אחרת בעולם הייתה פורצת בעקבות כך שערורייה וכאן? הפלא ופלא – שקט תקשורתי. גבירותי ורבותי, כל זה קורה מתחת לאפנו בזמן מלחמה. כשחיילים נלחמים בצפון ובדרום נהרגים או נפצעים וחטופים נמקים במנהרות בעזה. חיל האוויר ומדינת ישראל אשכרה מקצים משאבים לטירוף הזה. כי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי,  ברוך השם עובד, עלינו.
אני מניח שלצרכי הסימולציה הכינו הרבה כביסה מלוכלכת ומזוודות שחורות שאף אחד לא יודע מה תכולתן. והייתי מציע שהדוגמנית שתשחק את תפקיד רעיית הוד מעלתו,  תביים התקפי זעם בגלל הודעות שלא מוצאות חן בעיניה בכריזה או אם חס וחלילה הטייס, שכח לברך אותה ראשונה.
ויש לי כמה שאלות:
איך לא רועדת היד למי שמאשר הוצאה כזאת בזמן מלחמה?
מיהם 60 הניצבים שמוכנים לשחק בהצגה הזאת?
האם אלה תלמידי בית צבי לאמנויות הבמה או חניכי בית"ר שמקבלים צ'ופר?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן