Skip to content

על מכונת הרעל הביביסטית – בני גנץ ומדינת ישראל

פשוט מדהים לחזות במכונת התרעלה שכעת מתיזה טיפות ארס כנגד חבר הקבינט, ח"כ בני גנץ שהעז לטוס לוושינגטון ללא הסכמת נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא צריך להיות גאון על מנת להבין באילו אמצעי הטעייה והונאה נוקטת מחלקת הטריקים והשטיקים של ה'ביבי'?, למה לדעתכם היה צורך לבנות אולפן הקלטות והפקה במשרד ראש הממשלה אם לישכת הפירסום – לפ"מ, כמו גם לישכת העיתונות כפופים להוד מעלתו. פשוט מאוד כי נתניהו כמו שרה רעייתו בונים, או רוצים לבנות מכונת תעמולה ללא פיקוח ומבלי להיות כפופים לחוקי המדינה שמורים על מה מותר ומה לעשות במכונת פרסום על חשבון המדינה.

בסרטון שקיבלתי מחבר שהוא לא מחובבי כת הביביסטים, מופיעה מילה אחת שעוברת כחוט השני בכולו והיא: " בוגדים".  זה כבר נדוש שבעוד פיו מזמר על אחדות עם ישראל ושאר הבלי משיח, פועלת מכונת התעמולה הביביסטית במרץ רב כשהיא מפלגת, מתסיסה ומסיתה איש באחיו תחת גלגול העיניים המתחסד ונקיטה במילים "יחד ואחדות".כולנו אחים מזמר נתניהו אבל.. יש בוגדים.. לוחשת מכונת התרעלה.  בוושינגטון, כמו גם בבירות ארצות נאורות אחרות, לא אוהבים (וזה בניסוח עדין), את נתניהו. הם למדו להכיר שמילותיו והבטחותיו שוות ערך לנייר שעליו נכתבו והושלך לפח. הם למדו והפנימו שנתניהו משוכנע שהוא סוג של מלך משיח, שאיננו נופל ואף מעפיל על דוד בן גוריון ובנימין זאב הרצל. מסיבות אלו הוזמן בשקט יו"ר כחול לבן בני גנץ, לוושינגטון לפגישה עם סגנית הנשיא האמריקאי, כשכל בר דעת שעיניו בראשו, מבין שגנץ ייפגש עם הנשיא – ג'ו ביידן.
בדיחה ישנה מספרת על בחור שנזרק מקורס טיס והציעו לו קורס חובלים או קורסים נחשבים אחרים והוא החליט – אני הולך להיות תותחן בנ.מ. מפקדיו תמהו ושאלו, למה? והוא השיב: "אם אני לא טס, אף אחד לא טס".

כך גם היום, נתניהו לא מוזמן ואיננו רצוי בממשל האמריקאי והוא אומר: אם אני לא טס?, אף אחד לא יטוס. אלא מאי? – גנת עלה בשקט על מטוס והמריא לוושינגטון. ומיד מכונת הרעל רעדה בזעם וירדה מהפסים. הצווחות על נסיעת גנץ לוושינגטון החרישו אוזנים. כזכור, הוא גם אסר על שר הביטחון יואב גלנט לצאת לפגישות בארה״ב. למה? שוב – כי הוא, המלך משיח, לא הוזמן.

רבותי, מדובר בארצות הברית. מובן לכם שבסופו של יום, אין לנו תקומה בלעדיה. אין לנו שבוע לחימה בלעדיה. שיירות אספקת הנשק וחומרי לחימה מגיעות לישראל כבר מתחילת הלחימה. אנחנו מזמן היינו שוהים תחת סנקציות כבדות של מועצת הביטחון ללא הווטו האמריקאי על הלטות מסוג זה. אבל האמריקאים לא סובלים את ביבי, אז מבחינת גדול הדור,  שהמדינה תישרף. שרה כבר אמרה לו פעם: בוא נלך ושהמדינה תישרף.  ולמרות הכל נתניהו לא הוזמן לבית הלבן עד רגע זה (הפגישה האחרונה עם ביידן התקיימה ״בשולי עצרת האו״ם בניו-יורק. נתניהו לא זומן ולא הגיע לבית הלבן).
רבותי וגבירותי מדובר בהפקרות. באנשים שירדו מהפסים כבר מזמן. במנהיג לא כשיר שמקריב את האינטרסים האסטרטגיים החשובים ביותר של מדינתו על מזבח האגו האישי והטרללת הסביבתית של בני ביתו (רעייתי ובני). הבן אגב, שוהה במיאמי עם 2 גורילות מאבטחת  אישים על חשבוננו כמובן.
גנץ החליט לשבור את הכלים ולא משתף עם זה פעולה. חוץ מזה, אין מצב שגנץ לא ישמיע בארה״ב את המסרים של הקבינט. בעצם בכל הנוגע למלחמה, אין הבדלים משמעותיים בין המסרים שלו למסרים של נתניהו. אך המצב מול ארה״ב רגיש במיוחד ויש התדרדרות מהירה ביחסים.
בניגוד לעמדת נתניהו שנכנע לפירומן איתמר בן גביר, שמתנגד גם להכנסת מזון לעזה, הגיעו האמריקאים  והצניחו לנו על הראש אספקה לתוך הרצועה, ישירות מהאוויר ובשיתוף פעולה עם חיל האוויר של ירדן. וישראל? תישאלו, היא כאילו לא קיימת. ראש ממשלה שפוי היה משגר לארה״ב בדחיפות את השליח הכי יעיל והכי מקובל על הממשל כדי לנסות לעצור את הסחף, להעביר את המסרים החשובים. אבל לנו אין לנו ראש ממשלה שפוי. או אחראי. או כשיר.

כשמשרתיו של נתניהו כמו אלי כהן, שר החוץ  הורו לשגריר הישראלי, הרצוג לא להיכנס לפגישות של גנץ בוושינגטון, הבנתי סופית שהם ירדו מהפסים. אגב, גנץ יעבור בדרכו חזרה גם בלונדון. עוד מוקד תמיכה חשוב נוסף שנמצא בגלישה איטית לכיוון ההפוך.
אבל הי, טלי גוטליב, דודי אמסלם ושאר חברי הקקפוניה בליכוד ובימין, לא מרוצים. יש לי הצעה לנתניהו: תפטר את גנץ. קדימה חביבי, עשה מעשה ותפטר אותו. תפטר אותו כאן ועכשיו. מה הבעיה, מר ביבי? הלא יש לך 64 ידיים שיצביעו עבורך בכנסת, בחייאת ביבי, אתה לא צריך אותו. אם הנסיעה הזו היא פגיעה במדינה, כך חושבים אתה ומכונת התרעלה שלך, נראה אותך מפטר את גנץ. להזכירכם האיש הזה פיטר את גלנט רק בגלל שהאחרון שיגר לחלל האומה בישראל אזהרה אסטרטגית בנושא הביטחון הלאומי. אזהרה שהתממשה במלואה, ואף יותר מזה, כעבור כמה חודשים.

צילום ארכיון: מעמוד הטוויטר הרשמי של בני גנץ ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אין מה לעשות, מדינת ישראל נחטפה ע״י כת. זו האמת. לצופי ערוץ הביביזם – 14, שמזכיר לא פעם את תבנית הטלוויזיה הצפון קוריאנית,   מטופטף ללא הפסק הרעל הביביסטי. כולם אשמים וכולם צריכים לקחת אחריות על השבת הארורה ההיא בשביעי באוקטובר. בערוץ ההוא לא תשמעו שום מילה שעל נתניהו מוטל לקיחת אחריות אישית, שעל נתניהו מוטלת אשמת קונספציות החמאס מורתע, ובניית החמאס תרחיק את עניין הגדה המערבית מהתודעה הלאומית. אי=ן בערוץ הרעל הזה  אזכור לסיסמאות הללו ולפיהן כאמור החמאס טוב לישראל כי הוא מפצל את הפלשתינאים ומונע הקמת מדינה פלשתינית.  בעייני, לא פחות חמורה היא עובדת כל השלכת הרפש על הצבא וראשי קהיליית המודיעין שנעשית תוך כדי מלחמה, ברור שזו פוליטיקה שבונה סוג של כסת"ח לקראת וועדת החקירה או הבחירות.  כל זאת תחת השתלה בתודעה הבסיסטית שבעצם היה פה ניסיון נפל של ראשי בצבא לעשות יד אחת עם האויבים (כי כולם שמאלנים בוגדים) בשביל להפיל את המנהיג התמים ויפה הנפש בנג'מין ניתאי . חברי, תזהרו היטב מהניסיונות ההולכים ונשנים לתפוס אתכם לתוך סערת מניפולציות רגשיות זולות. זכרו – מכונת התרעלה היא מערכת תחמנית עם רמת שקריות ותעמולה ברמת תחכום גבוהה. מדינת ישראל נחטפה ע״י כת. זו האמת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן