Skip to content

תפילה נוצרית של אוונגליסטית ציונית לשחרור החטופים

נוצרייה ישראלית, זמרת, פעילה אוונגליסטית ביצעה את שיר המעלות להשבת החטופים מעזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטבח ב-7 באוקטובר וחטיפתם של מעל 240 מתושבי העוטף, אשר 134 מהם עדיין בשבי, ופריצתה של מלחמת חרבות ברזל טלטלו לא רק את אזרחי המדינה, אלא גם את מיליוני האוונגליסטים ידידי ישראל ברחבי העולם. אחת מאותם נוצרים היא וסנה בולר, זמרת, פעילה אוונגליסטית ורעייתו של ד"ר יורגן בולר, נשיא השגרירות הנוצרית הבינלאומית, אחד מהמנהיגים האוונגליסטים החשובים בעולם.

הפעילה אוונגליסטית והזמרת וסנה בולר (צילום יח"צ באדיבות המצולמת)

בולר, המתגוררת בישראל קרוב ל-30 שנה, נפגשה במסגרת פעילותה בשגרירות הנוצרית עם משפחות החטופים. המפגש שהסעיר אותה הסתיים בביצוע מקורי שלה לשיר המעלות (תהילים קכ"ו), שלו חיברה לחן מקורי. וסנה ביצעה בשיר שינוי אחד מזערי, ובמקום מילות הפסוק "שובה ה' את שביתנו", היא שרה: "שובה ה' את חטופינו". בימים אלה היא סיימה את הקלטת השיר.


שיר למעלות בביצוע: וסנה בולר (צילום והקלטה: יח"צ – וסנה בולר הקהילה האווגליסטית)

"השיר הזה מוקדש לחטופים", אומרת בולר, ששניים מבניה משרתים בצה"ל – מהאוונגליסטים הבודדים המשרתים בצבא. "אנחנו מתפללים לחזרתם, לשלום חיילינו, ביניהם החיילים הפרטיים שלי, ולהצלחתה של ישראל. בחרתי בפרק הזה, בגלל המסר בפסוק 'הזורעים בדמעה ברינה יקצורו'. ראיתי את משפחות החטופים עצובות וכואבות, ואני מתפללת שהן יהיו מאושרות כשיקיריהן יחזרו בריאים ושלמים. אני רוצה לעודד אותם להמשיך להיאבק. ראיתי את המאבק שלהם, זה מאבק עם דמעות ועם אמונה שלא רואים כמוה".

בולר היא זמרת ומלחינה, שביצעה והלחינה שירים רבים, ביניהם בעברית. רבים משיריה הם דתיים ומיועדים לציבור הנוצרי, אך שירים רבים אחרים מבטאים את תמיכתה במדינת ישראל ובעם היהודי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן