Skip to content

קרובת משפחתו של ראש הלשכה המדינית של החמאס נעצרה בתל שבע

לטענת המשטרה נמצאו ראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות. במזרח ירושלים נעצרו בני זוג ובביתם נחשפו עשרות דגלים של ארגוני טרור חמאס ודאע"ש, אקדח מסוג איירסופט, וסכום כסף רב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קרובת משפחתו של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה נעצרה הבוקר (שני) בביתה בתל שבע, בשל חשד לקיום קשר עם פעילי חמאס ותמיכה בטרור. כוחות משטרה פשטו הבוקר על ביתה של החשודה, אזרחית ישראלית בת 57, והיא נלקחה לחקירה ותובא בהמשך היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע על הארכת מעצרה. לפי המשטרה, בפשיטה נמצאו ראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות. במהלך הפעילות, בחיפוש שבוצע בביתה של החשודה, נתפסו גם מאות אלפי שקלים מוסלקים במקומות שונים בבית, ק"ג מטיל זהב , בנוסף לאמצעי מדיה, מכשירי טלפון ומסמכים אחרים שנאספו לצרכי חקירה שמנוהלת בשיתוף השב"כ ביחידה המרכזית של מרחב הנגב במחוז הדרומי.

כספת שנתפשה בבית החשודה (צילום: משטרת ישראל)
ק"ג זהב שנתפס בבית החשודה (צילום: משטרת ישראל)
תמונה של איסמעיל האנייה שנתפשה בבית החשודה (צילום: משטרת ישראל)

עוד פרסמה המשטרה כי אמש חשפו שוטרי מחוז ירושלים בבית במזרח ירושלים, עשרות דגלי חמאס ודעא"ש ואקדח מסוג איירסופט, ועצרו בני זוג תושבי מזרח ירושלים. בפעילות בלשי תחנת עוז במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב והכלב 'תומס', נערך חיפוש בבית בשכונת אבו תור במזרח ירושלים. בחיפוש שערכו השוטרים נתפסו במתחם הבית, עשרות דגלים של ארגוני טרור חמאס ודאע"ש, אקדח מסוג איירסופט, סכום כסף רב בסך של למעלה מ- 47 אש"ח ועוד. במהלך הפעילות המשטרתית ובעקבות תפיסת הממצאים, נעצרו בני זוג (41,51, תושבי אבו תור) על ידי בלשי המשטרה והם הועברו לחקירה בתחנת עוז וחקירת המקרה נמשכת.

הכרזות שנפשו בבית בני הזוג (צילום משטרת ישראל)

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן