Skip to content

משפחות החטופים: אין פגרה – השיבו את כולם עכשיו

המשפחות הפגינו הבוקר בתל אביב ומתכננות הפגנת ענק במוצאי שבת הקרובה. בני גנץ: "אני מרכין את ראשי על כך שעוד לא הצלחנו להשיב אותם הביתה. אני מתבייש כשאני שומע את היחס של חלק מהציבור ונבחרי הציבור כלפיהן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחות החטופים חסמו  הבוקר (חמישי), את דרך נמיר בת"א וקראו לממשלה ללכת ולבצע עסקה עכשיו מול החמאס ולא להמתין יום אחד נוסף. המשפחות ערכו מייצג של שלטים של עיניים ושל חברי קבינט  המלחמה. נתניהו, גלנט, גנץ ואייזנקוט. העיניים מופנות אליכם חברי הקבינט וחברי הממשלה. אם העסקה נופלת המדינה בוערת. הפגנות של המשפחות והנשים הפעילות נערכו באותה שעה עם אותם שלטים  בירושלים באר שבע  כפר סבא הרצליה. המשפחות חסמו לשעה קלה את התנועה  וקראו לעסקה עכשיו. הערב מתוכננת הפגנה נוספת  כשכותרה תהיה 178 ימים שבי החמאס – אין פגרה – השיבו את כולם עכשיו.

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

בתוך כך הודיעה המשטרה כי משטרת ישראל אישרה את הבקשה לקיום המחאה במוצאי ששבת הקרובה, בהתאם לתנאים שנקבעו עם המארגנים במוצאי שבת הקרובה בצומת קפלן בת"א, בסמוך לקניון עזריאלי. לרשות המוחים נסגר רחוב קפלן בחלקו, במטרה לאפשר איזון בין חופש המחאה באופן לגיטימי, לבין חופש התנועה תוך פגיעה מינימלית בשגרה. לקראת המחאה המתוכננת, המשטרה נערכת בכוחות גדולים, במטרה לאבטח את המשתתפים במחאה ולשמור על בטחונם, לצד הכוונת התנועה ושמירה על הסדר הציבורי במחאה. אמש יצא גץ בקריאה מצולמת ששודרה בערוצי התקשורת ובין השאר פנה למשפחות החטופים ואמר:  "אני רוצה לפנות למשפחות החטופים, ולהגיד להן שאני מרכין את ראשי על כך שעוד לא הצלחנו להשיב אותם הביתה. אני מתבייש כשאני שומע את היחס של חלק מהציבור ונבחרי הציבור כלפיהן. ראש הממשלה חייב להתבטא בנושא באופן ברור, לחזק אותן, ולדאוג שכל חברי הקואליציה מתייחסים אליהן באופן הולם. מגיע להן לדעת שהחברה הישראלית לא נגדן אלא מאחוריהן. המשפחות חייבות לדעת שאנחנו עושים הכל, לילה ויום, כדי שיקיריהן ישבו איתן."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן