Skip to content

תלונות למשטרה נגד מרכז הקבלה עלולות להוריד את התכנית "מדברים קבלה" ב- FM 103

בעקבות תלונה למשטרה והגשת תביעות נגד מרכז הקבלה, תחנת "רדיו ללא הפסקה " תשקול הורדת התכנית "מדברים קבלה", בהשתתפות אנשי המרכז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 בעקבות תלונה למשטרה והגשת תביעות נגד מרכז הקבלה, תחנת "רדיו ללא הפסקה" תשקול הורדת התכנית "מדברים קבלה", בהשתתפות אנשי המרכז

 מאת כתבי מגפון

תחנת רדיו ללא הפסקה ( FM103) תשקול הורדת התכנית "מדברים קבלה", בעקבות תלונה למשטרה ותביעות שהוגשו נגד מרכז הקבלה וראשיה. במכתב ששלחה התחנה לעו"ד חיים כהן, המרכז מספר תביעות של אנשים שאיבדו את רכושם לטובת מרכז הקבלה וניזוקו בדרכים נוספות, נמסר כי "ככל שבית המשפט יאמר את דברו או ככל שיוגש כתב אישום שאישומיו או נסיבותיו רלוונטיים לתכנית המשודרת, תשקול התחנה את מעשיה, לרבות הסרת התכנית משידור".

במכתבו של עו"ד כהן לתחנה הרדיו נטען, כי מרכז הקבלה משדר תכנית קבועה ברדיו 103,  בה מופיעים נציגי "מרכז הקבלה" בראשות משפחת ברג, שמעודדים ומשדלים את ציבור המאזינים להגיע למרכז הקבלה שלהם.  לדבריו, "מרכז הקבלה פועל בצורה לא ראויה וגרם נזקים כבדים לכמה מלקוחותי, ואתם כערוץ תקשורת נותנים להם במה ומסייעים להם במישרין או בעקיפין, לגייס אנשים נוספים שעלולים ליפול לקרבן לפעולות כאלו."  עוד טוען עו"ד כהן במכתבו, כי "כערוץ תקשורת יש לכם אחריות לתוכן הפרסומים היוצא מהערות שבניהולכם ומרשיי רואים בכם אחראים לכך".

עו"ד כהן טוען לנזקים קשים שנגרמים לאנשים תמימים, שהולכים שבי ושולל אחר דברי ההטפה של מרכז הקבלה, המקבלים תהודה רחבת על ידי שידור תכנית רדיו. לדבריו,  עצם שידור רדיופוני או טלוויזיוני יכול להחשב, בעיני קהלים מסוימים, כמתן לגיטימציה לתכנים המשודרים.

2 Comments

  1. חגי קמרט
    20 באפריל 2012 @ 17:45

    מצד אחד דמוקרטיה ומצד שני מסיונריות מבישה. זו דמוקטיה וזו "שכרה". אין מה לעשות.

    • רחל
      3 במאי 2012 @ 19:18

      מה העיניין, האם הקשבתם לדברים הנאמרים שם?? למה על כל דבר טוב צריך ללכלך??
      זו התקשורת במיטבה.
      אני משפחתי וחבריי מחכים לתוכנית הזו כל יום חמישי.
      כל השבוע עובדים ולא לכולם יש זמן ללכת לשיעורים.
      ועם כל הכבוד, סוף סוף מורים שלא מנסים להחזיר בתשובה או להטיף אלא באמת מביאים הסברים נכונים, מובנים והגיוניים לימינו! שעוזרים!
      אז בבקשה, כל אדם צריךלהיות מאוזן בחייו ולא להאשים! כל דבר לקחת בפרופורציה ומכל דבר להוציא את הטוב. ולאבנר מדר והמרכז לקבלה יש הרבה טוב להציע.
      מה תאמרו על כל הערוצים של הדתיים והרוסים שנפתחו שמלמדים את זה- גם זה לא טוב??

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן