Skip to content

ברק: "בעת מבחן עליון נצטרך להישען תמיד, וקודם כול, על עצמנו"

שר הביטחון השתתף הבוקר בטקס הנחת דגלוני ישראל, על קברי שמונת החללים הטמונים במשמר השרון: "אנחנו המדינה החזקה ביותר 1,500 ק"מ מסביב לירושלים, 1,550 ק"מ מסביב למשמר השרון, בכל טווח נראה לעין"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון השתתף הבוקר בטקס הנחת דגלוני ישראל, על קברי שמונת החללים הטמונים במשמר השרון: "אנחנו המדינה החזקה ביותר – 1,500 ק"מ מסביב לירושלים, 1,550 ק"מ מסביב למשמר השרון – בכל טווח נראה לעין"

מאת צבי זינגר

 שר הביטחון, אהוד ברק, השתתף הבוקר בטקס בבית העלמין בקיבוץ משמר השרון ובו הניח את דגלוני ישראל על קברי שמונת חללי צה"ל הטמונים שם.

ברק: "אנחנו המדינה החזקה ביותר 1,500 ק"מ מסביב לירושלים" (צלם: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
ברק: "אנחנו המדינה החזקה ביותר 1,500 ק"מ מסביב לירושלים" (צלם: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

"לא תחסרנה צרות מסביב, לא יחסרו איומים, לא יחסרו אתגרים, להוותנו לא יחסרו גם מבחנים, אבל מדינת ישראל תמשיך לפרוח ולשגשג. אנחנו המדינה החזקה ביותר – 1,500 ק"מ מסביב לירושלים, 1,550 ק"מ מסביב למשמר השרון -בכל טווח נראה לעין, רק משום שעומדים לנו הצעירים שבכל דור ודור מוכנים להיות נכונים כל הזמן ולהילחם אם וכאשר יידרש כדי להגן על ריבונותה, על ביטחונה, על עתידה של מדינת ישראל.

"אם יש לקח אחד נוסף שאנחנו נושאים איתנו מהקִרבה הבלתי אמצעית הזאת של שבוע אחד בין יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, הרי זה שבעת מבחן עליון נצטרך להישען תמיד, וקודם כול, על עצמנו. אם אנחנו נהיה חזקים, אם אנחנו נהיה נחושים לעמוד במבחן ובמחיר של כל מה שיידרש, חלק מהמבחנים לא יבואו, ואחרים יירתמו כאשר יש צורך בכך לעמוד לצדנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן