Skip to content

נשיא המדינה לשוטרים מצטיינים: "את האלימות יש לעקור מהשורש"

בטקס חלוקת תעודות הצטיינות לשוטרים מצטיינים אמר הנשיא שהאלימות פשתה בחברה הישראלית על כל רבדיה - במשפחה, בכבישים, בבתי הספר וגם במגרשי הכדורגל. יש לעקרה מן מהשורש, אמר והודה בשם העם למשטרה הנמצאת בחוד החנית במאבק באלימות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטקס חלוקת תעודות הצטיינות לשוטרים מצטיינים אמר הנשיא שהאלימות פשתה בחברה הישראלית על כל רבדיה – במשפחה, בכבישים, בבתי הספר וגם במגרשי הכדורגל. יש לעקרה מן מהשורש, אמר והודה בשם העם למשטרה הנמצאת בחוד החנית במאבק באלימות

מאת צבי זינגר

המצטיינים בעם. הנשיא מחליף מילים (צילום: דוברות המשטרה)
המצטיינים בעם. הנשיא מחליף מילים (צילום: דוברות המשטרה)

״את האלימות יש לעקור מהשורש. זהו תפקידה של המשטרה. וחובתה של החברה״. כך אמר היום נשיא המדינה, בטקס הענקת תעודות הצטיינות ל-26 שוטרים ושוטרות  מצטייניםמכל מחוזות המשטרה, מג"ב ואגפי התנועה, המבצעים והחקירות. המצטיינים קיבלו תעודות הצטיינות על שתרמו "תרומה משמעותית להשגת יעדי משטרת ישראל". משפחתו של לוחם הימ"מ רב-נגד פסקל אברהמי ז"ל, קיבלה תעודת הוקרה על מפעל חיים. רב-נגד פסקל נפל באוגוסט 2011 בפעילות מבצעית בדרום הארץ.

הטקס היה בהשתתפות  השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ונשיא האוניברסיטה העברית – הר הצופים.

הנשיא התייחס לתופעות האלימות בספורט ואמר: "לאחרונה אנו עדים לגילויי אלימות בכל מגזרי החברה; במשפחה, בכבישים, בבתי הספר ועתה גם במגרשי הכדורגל. את האלימות יש לעקור מהשורש. זהו תפקידה של המשטרה. וחובתה של החברה. האזרח חייב לסייע בידי המשטרה כי היא זו המגנה עליו. משטרת ישראל היא חוד החנית במאבק באלימות. בשם העם אני רוצה להביע את הערכתי ותודתי למשטרה ולשוטריה ולעומד בראשה, המפכ"ל יוחנן דנינו" .

בהמשך, פנה הנשיא לשוטרים המצטיינים ואמר: "שוטרים מצטיינים, אתם מייצגים את המיטב שבסגל השוטרות והשוטרים. אתם עדות לאיכות הטמונה ביחידותיה של המשטרה וברמת שוטריה.  יכולתכם המקצועית, מסירותכם לתפקיד והקפדתכם על החוק והסדר במדינה ראויים לכל שבח".

המפכ"ל וילדיו של רנ"ג פסקל אברהמי ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)
המפכ"ל וילדיו של רנ"ג פסקל אברהמי ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

המפכ"ל, רנ"צ יוחנן דנינו אמר כי "נבחרת המצטיינים של משטרת ישראל מהווה דוגמא ומופת למשטרה כולה. זוהי חבורה מיוחדת שהיא בבואתה של החברה הישראלית. כולם משרתים את המדינה מתוך שליחות, במסירות אין קץ. בתפקידם הם מעניקים לתושביה ביטחון אישי ואיכות חיים.
הצטיינות אינה דבר של מה בכך. היא אורח חיים. היא דורשת מאמץ והתמדה. היא תובעת מכם לשוב מכאן ליחידותיכם ולהפיץ את הבשורה. עליכם האחריות להמשיך ולשמש בהצטיינותכם דוגמא אישית, מגדלור של ידע, מופת של שירות. בעשותנו זאת נעמוד ביעדנו הלאומיים בשנת המפנה ונגשים את מצוות החזון לטובת אזרחי מדינת ישראל. דעו כי זוהי גאווה גדולה להיות מפקדכם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן