Skip to content

"יש עתיד" של יאיר לפיד אצל רשם המפלגות, במצע חובק מחאות

יאיר לפיד כתב לפעילי מפלגתו ולתומכיה שמפלגת 'יש עתיד' הוקמה כי למעמד הביניים הישראלי, "אין קול ואין מי שיגן על האינטרסים שלו בנושאים הקרובים ללבו". במצעה, שינוי סדרי העדיפויות במדינה; שיפור מצב מעמד הביניים; שוויון בחינוך ובגיוס לכל המגזרים, כולל החרדי והערבי וחוקה שתסדיר את היחסים הטעונים בין קבוצות האוכלוסיה השונות במדינת ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 יאיר לפיד כתב לפעילי מפלגתו ולתומכיה שמפלגת "יש עתיד" הוקמה, כי למעמד הביניים הישראלי "אין קול ואין מי שיגן על האינטרסים שלו בנושאים הקרובים ללבו". במצעה, שינוי סדרי העדיפויות במדינה, שיפור מצב מעמד הביניים, שוויון בחינוך ובגיוס לכל המגזרים, כולל החרדי והערבי, וחוקה שתסדיר את היחסים הטעונים בין קבוצות האוכלוסייה השונות במדינה

מאת צבי זינגר

סופית ורשמית: מפלגתו של יאיר לפיד תיקרא "יש עתיד" ואפילו לוגו כבר יש לה. כך התברר היום, לאחר שלפיד רשם את מפלגתו החדשה במשרדי רשם המפלגות.

מתפקד מס' 1 למפלגה, יאיר לפיד, פנה היום מעל עמוד הפייסבוק שלו למתפקדי המפלגה ולאוהדיה לאחר רישומה של המפלגה החדשה. "הגשנו לרשם המפלגות את הטפסים לרישום המפלגה החדשה. קראנו לה 'יש עתיד' ", בישר לפיד לתומכיו. "על כתפיה הצעירות של המפלגה החדשה מונחות לא מעט תקוות וציפיות.

"הקמנו אותה מפני שלמעמד הביניים הישראלי, הציבור היצרני והעובד, משלם המסים והמשרת בצבא, אין קול ואין מי שיגן על האינטרסים שלו בנושאים הקרובים ללבו: החינוך, הבריאות, התחבורה, הדיור, המלחמה בשחיתות ויוקר המחיה.

"הקמנו אותה מפני שהפוליטיקה הישנה פשטה את הרגל והפכה לתאטרון מושחת של אינטרסים וסקטורים, שבו הקרובים לצלחת תמיד מקבלים יותר. נבחרינו כל כך עסוקים במשחקי כיסאות שהם שכחו שתפקידם הוא קודם כול לשרת את הציבור ששלח אותם לכנסת ולממשלה.

"הקמנו אותה מפני שאנחנו מאמינים במדינה הזו. בכוחות הפועלים בה, באנשים החיים בה, בנכונותם של אזרחיה לשתף פעולה כדי ליצור בה הווה ועתיד טובים יותר.

"הקמנו אותה מפני שאנחנו יודעים את התשובה לשאלה 'איפה הכסף?' – הוא כאן, רק שהאנשים הלא נכונים מוציאים אותו על הדברים הלא נכונים. אפשר לשנות את זה, והגיע הזמן לשנות את זה.

"זהו יום מרגש בשבילנו", מסיים לפיד את פנייתו. "אנו זקוקים לעזרתכם כדי שכל אזרח במדינה יבין שאנחנו עושים את זה גם בשבילו". על מכתבו הוא חותם: "שלכם, יאיר לפיד, מתפקד מס' 00001 במפלגת 'יש עתיד'".

בפנייה קודמת ששיגר לפיד לתומכיו, הסביר כי מפלגתו "מהווה עוד צעד בדרך להגשמת היעד המרכזי שהצבתי לעצמי – הקמת כוח פוליטי גדול ומשמעותי, שיביא לשינוי סדרי העדיפויות במדינת ישראל וייתן סוף סוף ייצוג אמיתי למעמד הביניים".

כמה מהמטרות שמונה המפלגה החדשה במצעה הן: שינוי סדרי העדיפויות במדינה, בשימת דגש על החיים האזרחיים, שיפור מצב מעמד הביניים, שוויון בחינוך ובגיוס לכל המגזרים, כולל החרדי והערבי, וחוקה שתסדיר את היחסים הטעונים בין קבוצות האוכלוסייה השונות בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן