Skip to content

הקללה לא עוזבת: עוד התאבדות במשפחת קנדי

מרי ריצ'רדסון קנדי, פרודתו של רוברט קנדי הבן, נמצאה מתה ביום רביעי. נסיבות מותה מעידות על התאבדות מאת גרשון גירון מרי קנדי , בת 52, נמצאה הלילה כשהיא תלויה במוסך של ביתה בעיר בדפורד שבמדינת ניו יורק. מרי היתה אשתו השנייה של רוברט קנדי הצעיר, בנו של רוברט קנדי, אחי הנשיא ג'ון קנדי, שנרצח בשנת 1968. השניים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרי ריצ'רדסון קנדי, פרודתו של רוברט קנדי הבן, נמצאה מתה ביום רביעי. נסיבות מותה מעידות על התאבדות

מאת גרשון גירון

מרי קנדי , בת 52, נמצאה הלילה כשהיא תלויה במוסך של ביתה בעיר בדפורד שבמדינת ניו יורק. מרי היתה אשתו השנייה של רוברט קנדי הצעיר, בנו של רוברט קנדי, אחי הנשיא ג'ון קנדי, שנרצח בשנת 1968. השניים היו נשואים 16 שנים, נולדו להם ארבעה ילדים, והם ניהלו הליכי גירושים החל משנת 2010.

מרי נולדה ב-1960. את משפחת קנדי הכירה היטב כבר מילדותה, שעה שהלכה לבית הספר בו למדה גם קרי קנדי, אחותו של רוברט. לימים אף שימשה כשושבניתה של קרי בנישואיה עם אנדרו קואומו, בנו של מושל מדינת ניו יורק. מרי ורוברט נישאו ב-1994. רוברט פיתח קריירה כעורך דין המתמחה בנושאים סביבתיים וכשדר רדיו ופעיל חברתי. בשבע השנים הבאות נולדו להם ארבעה צאצאים, אלא שאז החלו הנישואין להתערער ורוברט ביקש להתגרש ממנה. מרי מצאה מפלט בשתיית אלכוהול. ביולי 2010 נעצרה מרי קנדי בגין נהיגה בשכרות, ובאוגוסט נעצרה שוב בגין נהיגה תחת השפעת סמים.  אתמול, כאמור, נמצאה תלויה במוסך ביתה – עוד טרגדיה מבית היוצר הבלתי-נגמר של משפחת קנדי.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן