Skip to content

ראש עיריית קריית מלאכי שוחרר הבוקר ממעצרו

בית המשפט קבע כי מלכה ישהה במעצר בית 30 יום וכי יורחק מקריית מלאכי במשך 60 יום. עליו גם להתרחק מהמתלוננות למשך חצי שנה ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה, כולל אחד מבניו. עד המדינה בפרשה צפוי להעיד על עבירות שוחד לכאורה מצד מלכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט קבע כי מלכה ישהה במעצר בית 30 יום וכי יורחק מקריית מלאכי במשך 60 יום. עליו גם להתרחק מהמתלוננות למשך חצי שנה ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה, כולל אחד מבניו. עד המדינה בפרשה צפוי להעיד על עבירות שוחד לכאורה מצד מלכה

מאת אליק מאור

מוטי מלכה
חשוד באונס שתי נשים, ביצוע עבירות מין בחמש נשים נוספות ובקבלת שוחד. מוטי מלכה

מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי, שוחרר הבוקר (שישי) ממעצרו למעצר בית מחוץ לקריית מלאכי למשך 30 יום. כך קבע בית המשפט השלום בפתח תקווה, שהורה על שחרורו. עוד נקבע, כי מלכה יהיה נתון לפיקוח וכי יפקיד ערבות עצמית של 100 אלף שקלים בנוסף לערבות צד ג' על סך של 300 אלף שקלים. מלכה חויב בהפקדת מזומן בקופת בית המשפט בסך 20 אלף שקלים.

מלכה חשוד באונס שתי נשים, ביצוע עבירות מין בחמש נשים נוספות וכן בקבלת שוחד. בנוסף לכך, ציווה בית המשפט על מלכה להתרחק מקרית מלאכי למשך 60 יום ומהמתלוננות – למשך חצי שנה. על מלכה נאסר ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך 180 יום ועם אחד מבניו למשך 14 יום.

במהלך הדיון הקודם, בו ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו, חשפו חוקרי המשטרה כי הם הצליחו להגיע לשתי מתלוננות נוספות. בשבוע שעבר חתמה המדינה על הסכם עם עד מדינה, שנעצר גם הוא במסגרת הפרשה וצפוי להעיד על עבירות שוחד לכאורה מצד מלכה ועל נשים נוספות איתן היה ראש העירייה בקשר. בתמורה לעדותו אמור עד המדינה לקבל חסינות מהעמדה לדין. הפרשה כולה נחשפה, לאחר שעובדת עירייה, שהייתה כפופה למלכה, התלוננה נגדו במשטרה. מהעדויות עולה כי העובדת אולצה לקיים יחסי מין עם ראש העירייה ועם בכיר נוסף בעירייה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן